zondag 30 oktober 2011



Hey... Hallo SLIMME Mensen....
Slimme Hyvers...

Of ligt het er weer te dik op Nu ..?? hahahah




Ook ik... hou me bezig met de mens..
In al zijn facetten...maar vooral in zijn ( het )denken.
Het denken van de mens...en wat ze geloven ..

Geweldig hoe gevarieerd de mens kan denken ( Morgen 7 miljard mensen) dus ...7 miljard Variaties.
Iedereen denkt en doet maar wat of denkt alle antwoorden te hebben of te krijgen .
Allemaal gebaseerd op het ego ..HET OVER_leven dus .
Tot de dood ons scheidt.hahah

Daartussen ( geboorte en dood) manipuleren en beïnvloeden we elkaars denken.
De een doet het beter dan de ander met goede en eventueel kwade bedoelingen bewust of onbewust.
Met kwade bedoel ik ten koste van de ander.??

Nee...

Ja...: Mensen /die ten koste van anderen\ HUN doel willens en wetend mis(gebruiken) om te HET te realiseren voor hun EGO.

Wees niet bang om iets te nemen van een ander..
Als MEN zelf goed in zijn vel zit geeft men met liefde.

Heel vaak worden we genomen zonder dat we het door hebben.
( ik weet dat dit ook anders gelezen kan worden) maar het is niet zo bedoeld.

Even over Mariska.
Ja die Van de Roomse Kerk.

Mariska Orbán ( het Katholiek kindvrouwtje op drift ) zoals er ergens in een blog wordt vermeld, meld zich de laatste tijd vaak bij de Media omdat ZIJ vind dat het weer nodig is.

Dat mevrouw gebruikt wordt door de Roomse Kerk kan haar schijnbaar niks schelen.
Zolang zij maar ONTVANGT..
De kerk merkt alleen maar dat de aandacht weer op de Roomse Kerk wordt gericht via een andere PISPAAL.
Ja zo zie ik haar ...want zij trekt alle aandacht naar zich toe en daar is de Roomse Kerk heel blij mee..
Worden de seksuele MIS_(ge)bruik door de priesters of andere medewerkers van de kerk door de media op een ander SLACHTOFFER gericht.
Onder tussen zichzelf wellustig.. wentelend door alle aandacht.. en de positie zij heeft gekregen bij het ..KERK.. blaadje ( HOE SLIM ...is de kerk) doet Mariska haar werk..
Voor zichzelf..maar vooral voor de kerk.
Blond ..? Dom..?
Zij vind zichzelf niet dom ..
IK vind haar onwetend....en ik denk : /dat zij denkt /dat zij slim is.
Misschien is het zo ..( ik kan niet in haar hoofd kijken).
Ik heb mijn bedenkingen.
Voorlopig denk ik dat ze een Slaaf is van de kerk een onwetende ..!!
En ze weet het gewoon nog niet ..en ..of.. ziet..ze het anders ..?
Het... HAAR... Ego is er zichtbaar blij mee.
Ze ...(lijkt).. gelukkig in haar situatie

Blond ?

Een goed excuses schijnt de kleur wel te zijn.
Als ik kijk naar Eva Jinek denk ik weer het tegenovergestelde.
Blond is slim..
Of verven ze beiden het haar ?
Wie kan me dat vertellen..??
Een video op internet van een uitzending van P&W ( Pauw en Witteman)
Het stukje uit de uitzending heeft als titel ...

De minachtende blik van Pauw noopte mij om in het geweer te komen tegen deze titel.

Het blijkt namelijk uit de koker te komen van gelovend nederland.
Zoals u weet is niemand zonder vooroordeel en de kerkgangers voelen zich tegenwoordig direct aangevallen in hun geloof.

Onderstaand confersatie wil ik u niet onthouden..








Hallo beste Humphrey

Nou ik laat maar iets van me horen ..
ja ..ja ..ik leef ook nog en ik volg ( sommige delen) van jou doen en laten.
Ik zie dat er progressie in zit maar het verstokte geloven blijft er toch echt inzitten.
Ik heb mijn eigen versie, en ik geloof mijn eigen versie zoals je weet.

Iets waar een hoop gelovigen ( vermoed ik ) die mij niet echt mogen verdrietig van worden.
Je zal met bepaalde ongemakken moeten leren leven zeg ik dan.
Mij dus ... hahhahah.

Ik heb het filmpje even bekeken.
Ik stoor mij het meeste eigenlijk aan de titel.

De minachtende blik van Pauw

Het is overduidelijk stemmingmakerij van de maker..want ik kan met de beste wil van de wereld ( hoe vaak ik ook gekeken heb)
een minachtende blik bij Pauw niet ontdekken.

Eerder een verbaasde blik gecombineerd met ongeloof...en daar zit hem nou de crux.
De verbazing over ( misschien wel) dat zo een (schijnt) slimme meid... bevlogen is.
Het is gewoon ENG hoe het geloof het denken van de mens bepaald.
Er is totaal geen rek voor iets anders te denken.
Men ( de gelovige) wil gewoon minachting herkennen in de blik..
Men wil gewoon IETS hebben om weer te kunnen ageren.

Men moet kunnen accepteren als gelovige dat er ook mensen zijn die het eigenlijk niet kunnen geloven dat mensen ....ZO ..(anders dus)...kunnen denken.
Een teken van minachting ( van Pauw) is dus niet aan de orde.
Dat zit in de geest van de gelovige.
Die ziet dingen die er niet zijn.
Ze geloven zelfs in dingen die er niet zijn...
Ik vermoed, dat het te maken heeft met het bevooroordeelde blik van de gelovige die zich steeds meer aangevallen voelen in hun geloof.
Het gaat steeds meer ongemakkelijker voelen, als je geloof in twijfel wordt getrokken door..buitenstaanders...mag ik ze zo noemen en ook mijzelf ?

Het waarheidsgehalte ( GOD bestaat ) of niet..zal op termijn worden beantwoord en zal zijn plek krijgen in onze realiteit.
Het zal een grote geestelijke aderlating worden voor de gelovigen met veel verdriet ten gevolg.
Ik .(.in mijn realiteit bedoel ik ) ben er al uit.
Na dat de grootste schok voorbij is geraasd,en algemene acceptatie.... kunnen jullie ( net als ik) genieten van het leven zonder de angst voor god.
Want... dat veel gelovigen in hun broek zullen schijten ( uit angst voor de waarheid) is een feit.
Harold Camping heeft dat de laatste maanden weer bewezen.
Met het verhaal van het laatste oordeel en de vernietiging van de aarde ( door god) 21 mei dit jaar en 21 oktober, hebben er weer tientallen zelfmoord gepleegd uit angst voor god.
Wat zielig denk ik dan...
Ze moeten met die Camping een goed gesprek gaan voeren.
Met ze bedoel ik de andere verlichte mensen ..anders dan de gelovigen bedoelen.

Ik vind dat ik er ook één van ben. ....Verlicht...

Ik zie jullie nou al rollend over de vloer heftig lachend over mijn arrogantie dat ik zoiets durf te verkondigen.
let wel...: het is MIJN mening en jullie mogen daar echt wel plezier om hebben.

Zalig zijn de onwetenden en ik heb ( de last ) van het weten een plekje in mijn hoofd gegeven.
Harold Camping weet weinig...
Jullie denken het te weten ...
De schuld geven aan hem is te gemakkelijk ..de mensen plegen namelijk...... ZELF_moord en niet Harold_moord.
Angst is een slechte raadgever.

Even naar de uitzending kijken ..en mijn verhaal beamen of verpletteren..Gnif..gnif..


http://pauwenwitteman.vara.nl/Uitzending-detail.113.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=23341&tx_ttnews%5BbackPid%5D=1546&cHash=4e731f53506066e0851ff886bfff0ec8

Of U leest het commentaar van jaap op het optreden van Mariska de afgelopen weken.

http://www.dejaap.nl/2010/10/28/lieve-mariska-orban-hier-jezus/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten