donderdag 2 februari 2023

Eén gratis lot... winkans 1 op 3000...PAK UW KANS zou ik zeggen



 page views.. 20-02-2023 106246

 

 

 

 

 

Stel..... er komt iemand aan de deur met een verloting. 

 

Jij zegt...... ik doe daar niet aan, en dit is allemaal geldklopperij en je

 

hebt weinig kans op deze "zogenaamde".. verleidelijke hoofdprijs.

 

Maar dan zegt de verkoper tegen jouw .. 

 

Je kan een huis winnen van 360.000 euro of 1 miljoen contant.. zou

 

je dan een kansje willen wagen ? 

 

Nee zeg je dan ? 

 

Ok... je bent tegen het kopen van loten je vind het 

 

zonde van je geld dus.... 

 

Beetje raar zeg je ..een keuze tussen een woning van 360 duizend en

 

1 miljoen contant... 

 

Iedereen kiest dan voor die miljoen toch. 

 

Nou ...het zou te maken hebben met de schaarste op de 

 

woningmarkt en 1 miljoen is gemakkelijker aan te komen ( voor de

 

organisatie) dan een woning van 360 duizend was de uitleg.

  

Ok duidelijk... duidelijk ... .. peinzend.. 

  

Nog steeds niet? U wilt geen lot ? was de vraag.

  

Wat kosten de loten eigenlijk dat is toch wel heel handig om te

 

weten .. zei ik.

  

Tja ..alles heeft zijn prijs was de verkoper z'n reactie ...normaal gesproken. 

 

Deze verloting wordt uitgegeven door de staat der Nederlanden. 

 

Een soort van Staatsloterij zeg maar zo. 

 

Nog eentje? zei ik .. kan er ook nog wel bij .. 

 

Nou ..zei de verkoper ..deze LOTEN ZIJN GRATIS. en er zijn maar

 

3000 loten beschikbaar. 


 

U hebt dus 1 op 3000 de kans om de hoofdprijs te winnen. 

 

GRATIS.!!  

 

Nou doe dan maar zei ik..mag ik er dan 2?

 

ook voor mijn vrouw erbij

 

Ik rook m'n kans.. 


 

 

Of 3 ook voor mijn dochter ? ? ... gniffel... 

 

Nee ..U mag maar 1 lot.... k#t dacht ik .. 

 

Nou ..wat zegt U ervan zei de verkoper. 

 

Doe mij er maar eentje .. kans van 1 op 3000 daar wil ik wel een

 

kansje op wagen .. gratis voor niks noppes nada lachte ik ... 

 

Ok zei de verkoper ... Dan ....moet ik er wel bij vermelden .. dat U

 

 

komt te  overlijden de kans "OOK" 1 op 3000 is .. dat is de andere

 

kant van de medaille van deze verloting.. 

 

Het is niet voor niks gratis hé ? 

  

Wat !!?? ..viel ik uit naar de loten verkoper...WAT ZEG JE ..? 

 

Kans van 1 op 3000 dat ik kom te overlijden ?

 

   

Waarom zeg je dit niet eerder ? 

 

 

Natuurlijk wil ik GEEN LOT

 

  

IK BEN NIET GEK ..!! 

 

 

Prima zei de verkoper ... mocht U straks weer een enveloppe in de


bus krijgen voor Uw volgende gratis booster prik denk dan terug aan

 

dit gesprek .. 

 

De kans om te overlijden aan die prik is 1 op 3000 net als bij deze

 

"verloting".

  

Ik vermoed dat U gewoon Uw volgende prik gaat halen ?

 

   

Goedendag verder ..en hij liep naar z'n volgend "SLIMME".. klant.

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten