zondag 23 mei 2021

Misdaad tegen de menselijkheid ( Vaccineren) neemt schrikbarende proporties aan

 

 
 
Page views   24-05-2021 01.00 uur
93358
 
 
De film staat helemaal onderaan. ( 6 minuten)
 

Ik kreeg een filmpje onder de ogen, die de vreselijke gevolgen van het vaccineren toont door een getuigenis van een betrokkene.

 Gevolgen/bijwerkingen van mensen die gevaccineerd zijn met het Coronavaccin en dat hun hele leven kapot heeft gemaakt.

KERNGEZONDE mensen 

Ik post deze geweigerde filmpjes op mijn blog zodat U ook deze filmpjes ( ook verder hier op mijn blog er staan meerdere) ...... 

Dus   verder naar onderen ..zeg maar ..|Rechtsonder aanklikken oudere posts ..kunt gaan bekijken die geweigerd worden door big tech..of aan de rechterkant van het scherm de/als  oudere postings aanklikken.


De misdadige platvormen als Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin en Youtube censureren deze films.

Ze worden betaald daarvoor of maken deel uit van het criminele mondiale netwerk van regeringen, politici,  bestuurders, media en industriën, die de agenda 2030 van de Verenigde Naties en The Great Reset van het World Economic Forum uitvoeren!

Er is een misdaad tegen de menselijkheid gaande en ik ben ervan overtuigd dat het licht altijd wint van het duister en dat zij zich allemaal zullen moet verantwoorden voor een Internationaal Militair Tribunaal. 

De Neurenberg code is er namelijk niet voor niks!

Hier de betreffende video 

 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten