dinsdag 20 april 2021

Plandemie ( Bangmakerij) video voorbeeld uit Israel

 


  

 

 

 

pageviews  21-04-2021 09.00 uur 92233

 


LEVENDE OBJECTEN IN PFIZER VACCINS ( onder)  en dat zou gezondheid moeten bevorderen ..?

Weerstand verhogen ?


 

 

PANDA EYES..  weet U ook waar dat "fenomeen" vandaan komt.

Het oogsten van Andrenachroom door de "Elite" .de enkele duizenden die met  de scepter zwaaien  op onze aarde die het voor het zeggen hebben...  MINDER dan 1% ...eerder 1 promille die ons in de tang hebben.



Hier laat ik Filmpjes zien  en plaats ik stukken gezien vanuit mijn optiek  en beleving tenminste .....

( als de blogbeheerder het toelaat en soms weigert omdat ze te groot zijn ) dit over filmpjes... zaken..berichten  enz enz die het daglicht niet kunnen verdragen volgens vele houders van dit soort van platforms.

Zoals      You Tube  

               Facebook.

               Dab

               Parler 

Ik heb zelf een telegram account  ( Dutch Observers ) lid van o.a MQMS MAGNET Chat waar U alles  kunt bekijken en zien en becommentariëren ongecensureerd over donkere zaken die in onze wereld aan het gebeuren zijn

DE "WAARHEID" DUS..   bewust tussen haakjes om te vermelden dat Ik ook de waarheid  ..en de wijsheid niet in pacht heb.

Hier de verschrikkingen over Adrenachroom  ( Klik)

Bereid U voor op een verschrikkelijke waarheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten