donderdag 5 september 2013

Ik ben GEK..Ik ben een Vliegtuig ..!?

U kent bovenstaande uitdrukking ?

U zegt als mensenkenner ..... daar behoor jij ook bij ?

Nou.. dan moet ik U teleurstellen...

                           "Ik ben nog gekker"

 ...toch ?

Ik ben niet gek ..IK BEN EEN CACTUS..is mijn credo.
En zal op deze manier Uw ( vooroordeel..?!!) bevestigen.
Ondanks dat...!!  vertel ik U mijn verhaal ( mocht U ondertussen niet afgehaakt zijn).
Ik vertrouw op Uw nieuwsgierigheid.
Wat ik afgelopen maandagavond 2 sept 2013 heb meegemaakt tijdens het hundeke uitlaten.


Het was een zwoele avond en de lucht was redelijk helder..
Ik liep het traditioneel rondje zoals  elke avond..
De ene keer wat vroeger..de andere keer wat later..deze keer was het tegen twaalven..

U weet het misschien wel.. maar ik loop bijna altijd met mijn hoofd in de wolken ( zegt men).
Dat heeft zijn voor en nadelen ..

Je breekt regelmatig ( bijna ) je nek en haalt regelmatig natte voeten tijdens het hundeke uitlaten.
Zoals U misschien wel/niet weet, loop ik gemiddeld 330 dagen per jaar op sandalen..en de kans op natte voeten is navenant groter dan bij de gemiddelde Nederlander 

Enigenschuld dikke bult  hoor ik regelmatig.
Het zij zo ..
Zo maakt iedereen zijn keuze's.
De gehele ( voor mij) zichtbare sterrenhemel zag er weer indrukwekkend uit.

  
De lucht was helder en enkele felle stipjes vielen mij op omdat ze gewoon opvielen ( feller waren)..mmmmhh.

Weet niet hoe "het" anders te omschrijven wat iedereen wel weet..

Als men tenminste.....( in het donker) de moeite neemt om eventjes naar boven te kijken.
Een paar opvallende staan er steeds..elke avond.
Zelfde tijd.... zelfde plaats, en in de loop van de avond (en het jaar) schuift het gewoon langs de hemel.
U ...als ontwikkelde Nederlander, hoef ik dat niet uit te leggen.

Zo ook afgelopen maandag.
Er waren een paar opvallende bij waar ik (even) mijn aandacht op richtte ondertussen mijn rondje met het hundeke vervolgde.
Ik weet ( als men een tijdje buiten loopt in het donker en er is een heldere sterren hemel)...dat er allerlei zaken over komen vliegen.

Zaken zoals vliegtuigen, en satellieten ...meteorieten...  vogels..Chinese rijstpapierlampen   en allerlei andere zaken ( waarvan de oorsprong onbekend is ) ...
Zo ook die maandag avond  "weer"..!

WEER ..schrijf ik met grote letters want er gebeurd nogal wat in de lucht ( wat wij niet ) willen?? weten ...
Nou... ik zie ze dus vliegen ( uitdrukking uit de volksmond) dus ik ben gek .

TOCH..???

Het rondje vervolgend en met het hoofd (regelmatig) in de lucht had ik een redelijk beeld gekregen (van dat moment) wat er in de lucht gaande was.
Weinig..dus ..
Geen vliegtuigen..geen (zichtbare) overkomende satellieten of iets dergelijks dus ik concentreerde me op de toch wel wat fellere stippen in de lucht.
Mooi helder ..en voor mijn ogen toch nog goed zichtbaar en zonder waarneembare schittering. ( die felle bedoel ik)..
Ik dacht ik haal mijn tabje en kijk via een AB ( Google Sky Map)  naar de nachtelijke sterrenhemel en laat me vertellen wat ik zie aan de hemel.
Aan de zijkant aangekomen van het huis van de buren, (op het pad bij de vijver) was het extra donker..  dus ik gebruikte mijn led zaklamp van de Action ( 2.95) om mijn Hundeke te zoeken, en ondertussen richtte ik het toch wel felle zaklamp op de opvallende ster vanaf mijn punt gezien boven ons pleintje.
Precies was tussen de huizen door... van ons, en de buren.

Ik knipperde 2 keer naar de ster ..( ik leer ook wel eens wat van internet) ..en prompt ging de ster die er minstens 10 minuten hing en totaal niet had bewogen of van plaats was veranderd. 
                             ..UIT..!!!
Niet gewoon uit ..maar doofde uit... net als een kaars.

( Het duurde één tot anderhalve seconde) in mijn beleving.
Ondanks dat het niet koud was ..had ik opeens overal kippenvel.
Tjonge ..tjonge ..heb ik weer dacht ik ... en niemand zal het mij geloven.
Ik liep opgewonden naar binnen en vertelde het aan Netty..
Oke...zei ze ..
En wat doe je er mee ..??

Niks dacht ik ..maar wilde Netty toch nog even laten zien, hoe helder het buiten was die avond en liep enthousiast ( wie mij kent begrijpt hoe dat er uit ziet) en open de deur naar de tuin ( vijver kant)..

Naar boven kijkend (proberend Netty ook zover te krijgen) zag ik ondertussen ( al kijkend in de lucht naar de sterren) een felle flits. Net of er iemand op enkele kilo/meters afstand een foto aan het maken was.
Flits..Flits..Flits..3 keer achter elkaar op ( schijnbaar) dezelfde plek..
Na ongeveer een minuut ( Netty kon zich losrukken van Candy Crush ) kwam ze naar buiten..

"Lees" minstens 1 minuut later ..!! en stonden we samen naar boven te turen..
en ....Exact ( mijn beleving) op dezelfde plek geen overvliegend vliegtuig dus.....weer.. "Flits..Flits.." Nu dus twee keer..
En attendeerde Netty er op..
Maar zij had ze dus niet gezien ..wat ik heel  jammer vond..
Ik ben nog enkele minuten blijven kijken en Netty ging ondertussen weer naar binnen.

Wat ik heb gezien weet ik dus niet ..
Het is niet de eerste keer dat ik dit mee heb gemaakt.
De strekking van vorige gevallen komen ongeveer uit op hetzelfde als bovenstaand verhaal.
Wij ( ook  NETTY heeft vorige keren als onafhankelijke getuige) dit gezien ( het zien van deze veschijnselen in de lucht.)

Wij hebben meerder dingen gezien ook samen ..en heb er zelf foto's van gemaakt.



Gebeurtenis  meegemaakt op 23 April 2010


Dit hebben netty en ik mee gemaakt gisteren morgen ..
Zie onderstaand bericht..
wat ik heb gemeld aan Richard van Niburu

....
Beste Richard...

ik vermoed dat mijn melding van vanmorgen niet duidelijk is geweest.
Over de ronde chemtrails  en de UFO...!!! die op foto 24 staat links net boven de flat..
Het ging me helemaal niet om de UFO maar om de rare cirkelvormige strepen in de lucht..
Tussen ..de ronde chemtrails ..vlogen op heel grote hoogte (volgens mij straaljagers)  maar ik kan me niet herinneren dat ik geluid hoorde..
Deze lieten dunne strepen na ..die binnen 10 seconden waren verdwenen..
het leek of ze achterelkaar (schuin) vlogen.
Ze maakten krappe bochten en bleven binnen de cirkels ( zo leek het)
Dus ufo's ?? straaljagers ??
Ik weet het niet  ..
Bij het duidelijker bekijken van de eerste  6 of 7 foto's die ik binnen 1 minuut heb gemaakt  staat op foto 24 duidelijk een UFO..
Vlak boven de linkerkant van de flat.
vlak naast de schoorsteen
Opgewonden van deze ontdekking ...want met het blote oog heb ik echt geen UFO gezien ..dat zag ik later op de computer bij het bekijken van de strepen..ben ik naar buiten gegaan met mijn vriendin tegen 11 uur  ongeveer.
Een poosje naar de (veranderde) chemtrails te hebben gekeken en gefotografeerd dacht ik misschien is het slimmer om even de verrekijker te halen omdat de UFO niet met het blote oog op de foto te zien was.
Op het moment dat ik 5 seconden onderweg was om de kijker te halen riep mijn vrindin..RENEEE..ik zie hem kijk ...SNEL...
Maar de 2 seconden die het toestel voor haar zichtbaar was..was tekort voor mij om hem te kunne traceren.
Volgens haar leek het pressies op het ding wat op de foto (24) staat maar dan stukken dichterbij en duidelijker.
Volgens haar was het dezelfde ..
Maar Nu komt het om 11.30 heeft ze hem vanuit de kamer nog een keer gezien en deze keer kwam het met grote snelheid richting ons huis vanuit de richting waar het de eerste keer was verdwenen.
Vanuit de kamer zag ze hem en het duurde 1 seconde .. maar voor haar was dat genoeg ..om weer mij te roepen.
Binnen 3 seconden stond ik buiten maar ik was dus weer te laat...
(gelukkig hebben we de foto nog)
Ik kijk altijd in de lucht  en s'nachts (uit met de honden) zie ik van alles..
Maar deze gebeurtenis laat weer zien ..kijk zo veel mogelijk in de  lucht ...wie weet wat je daar allemaal ziet vliegen

Dat doe ik dus..... bij deze...... met frisse moed.
groeten van rene en Netty


Sept 2013..vervolg...

Volgens Niburu medewerker was het een duif...
Ik denk dat hij een stiekeme medewerker is van stichting Skepsis die alle zaken van mensen die een UFO melden torpederen.

Met het gevolg dat deze stichting ook niet meer serieus wordt genomen door de rest van Nederland.

We zullen zien ..
ik hoop dat Ik u niet heb verveeld met mijn verhaal.
Wees "openmeinded" en sluit zaken niet uit die wel eens een deel van de waarheid onthullen.
Of U het leuk vind of niet..
Wat U gelooft is ook beperkt ..zoals ik heb gemerkt..
Ook ik heb deze beperking en wat ik vertel ( zelf beleefd) is mijn beleving..
Ik vertel wat ...Ik.. en Netty beleven ..en hebben beleefd.

Geloof is wat men U wil laten geloven .
Geloof niet alles wat men U verteld ..
Geloof kan wel eens anders uitpakken dan U denkt..




Nou ...ik weet dat er meer is dan men U wil laten geloven ..en anders dan U denkt...... van wat er wel... of niet... is ..!!!

Namasté
















 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten