dinsdag 11 augustus 2015

Weer wat (OVERDENKINGEN) vakantie aug 2015..en beyond...!!! TOCH..?

Zo ...nog een paar dagen.
Dan zit de vakantie van mij er al weer op, van vele mensen trouwens.
Ik dacht even mijn blog verhaal plaatsen.
De ( vaste) ? bezoekers  zullen wel denken er gebeurt weinig de laatste tijd, en Rene plaatst ook weinig zinnigs.
Hhahah.... Net of ik dat ooit gedaan heb .
Vanmorgen even ( zogenaamd ) aan het infuus gelegen .


U begrijpt natuurlijk wel dat dit geen realiteit is..
De... ( mijn)  realiteit ziet er heel anders uit.


Veel en zwart dus..!!
Vandaag geen ham en kaas, in tegenstelling  de foto laat zien maar Saksische smeer leverworst.
De mok is wel dezelfde..
Heb wat films bekeken de laatste weken ..ik kan me er slecht bij concentreren, dus ik bekijk de films in stukjes.
Er gebeurt van alles in de wereld en ik heb een slecht gevoel over wat er staat te gebeuren allemaal.
LET WEL ...slechts een gevoel ..
Als "zogenaamde" samenzwering theorie aanhanger zie ik overal samenzweringen. 
Ook geloof ik volgens veel van mijn vrienden/collega's en kennissen in buitenaardsen.
HOE KOMEN ZE ERBIJ
( kijk es wat vaker in de spiegel zou ik zeggen)


En nee ..
Dit is geen bad hair day.
Dit is normaal .
Bedankt Tonnie voor jou positieve commentaren op mijn facebook pagina 
( Ik hou ook van jouw).!!
Even terugkomend op mijn  OVER_verdenkingen.
Het kost me veel moeite om niet in chaos te belanden in mijn denken .

Er gebeurd de laatste tijd erg veel.
Imtech failliet.. waarheidsvinding komt in beeld 
( Zouden ze ook moeten doen voor de MH17 en MH370)
Studenten vinden geld verdienen belangrijker dan een interessante studie .
86 Miljard euro naar de Grieken ..
En ik zou dom zijn ...

Gebouwen en 3 kilometer groot  "buitenaards"ruimteschip op de maan ..

Oops verkeerde...
Ik bedoelde deze..



Google maar.. Apollo 20 op afbeeldingen en ga de ( meerdere) pagina's maar eens bij langs 





Praten we niet eens over de buitenaardse "lijken" die men heeft gevonden ..foto's boven en onder.


Ik vind ze verdacht veel op mijn stiefdochter lijken ..
En dat is absoluut geen lijk ..
Zouden we van bovenstaande "Aliens" afstammen .??


Zou zij ( Koreaanse) familie kunnen zijn van wat men heeft gevonden in het "Alien" ruimteschip  op de maan.??
Doe effe normaal René ??
Daar gaan we weer ..?


Iets waar jullie totaal niet in mee willen gaan  cq kunnen gaan ..
Toch ..?
Chemtrails bestaan niet ..!! toch ..|??


Aluhoedjesgek ..!!
Nee Hé???
Luister dan eventjes ( nog geen 3 minuten) naar deze man.
In het Duits en Engels ondertiteld


Maar ik ben toch de gek ?
Nog iets wat U moet weten ..voor de aankomende weken.
Klik linkje voor het hele verhaal.
( niet vergeten terug te keren naar deze site, dus openen in een nieuw venster) gniffel


Heads UP:  zou ik zeggen of zet een luie (lig) stoel in je tuin.
Dat zouden meer....

Als laatste ( belangrijkste gebeurtenis in de menselijke geschiedenis) wil ik U nog attenderen  op de 10e planeet .
Planeet X  ook wel 12e planeet genoemd.
|Ja..Ja..
Deze planeet die officieel in 1983 is ontdekt door de IRAS satelliet, Infrarood Astronomische Satelliet.
Deze satelliet ziet planeten door warmtebeeld.



Volgens de laatste berichten is Nibiru een rode dwergster die elke 3600 jaar ons zonnestelsel kruist.
Het verhaal zou worden verteld in de Bijbel en zou helemaal verkeerd zijn uitgelegd door het huidig geloof .
Het kruist onze zonnestelsel en heet daarom ( in het engels) 
"planet of the crossing".
Het symbool voor deze gebeurtenis is overal terug te vinden 

 ╬
Bekend ??

Nibiru/Niburu zou de tweeling ster van onze zon zijn .
Onze Zon heeft een kleine begeleider.
iets wat heel veel voorkomt in het heelal.
Zij  sterk elliptische baan zorgt er voor dat hij voor eeuwen uit het beeld verdwijnt en uit het geheugen van de mensen.
Vroeger was de zon "GOD"  en werd vereerd en aanbeden als levensbrenger.


De "ZOON" van god zal terugkeren aan het einde der tijden en dan zou god de mensheid straffen.
Nibiru ..de zon zijn kleine begeleider is de zoon van "GOD"..
De tijd dat de"ZOON" van god ( volgens de bijbel) terug komt is volgens velen NU aangebroken.
Let wel ..Als er een Planeet ( Dwergster) vanbuiten door ons zonnestelsel dondert dan heb je gedonder in de glazen ...
LETTERLIJK..!!
Ze zullen er zelfs uitvliegen.
De Baan van de aarde zal zich waarschijnlijk wijzigen en de polen zullen omkeren en gigantische rampen zullen de aarde treffen
Het is al vaker gebeurd...( de plagen en de Zondvloed)
 (HET STAAT IN DE GELOOFSBOEKEN)
en mijn ervaring is dat men ( bijna) alles geloofd wat er in staat.




Het staat ook in andere boeken ..

En IK geloof... dat daarin wordt verteld/uitgelegd wat in bovenstaand ( minstens 3 ) geloofsboeken wordt verteld.



Ik heb "alle" verhalen aangehoord en vele boeken gelezen
 ( zie onderstaand foto bewijs)


Mmmh bewijs ? een foto geld tegenwoordig niet meer als bewijs.
U zult me op mijn woord moeten geloven.
Zo heb ik ook het boek gelezen van 
Zecharia Sitchin de 12e planeet
En ja ..Ik heb het zelf..!!


Het staat me bij dat het boek van mij er anders uitziet maar dat maakt niets uit.
Deze boek kunt U bestellen op de site van Frontier  voor 25 euro
( of ergens anders natuurlijk)

Ook is er een E book versie beschikbaar .
Hier te bestellen ( voor 8 euro)

De goedkoopste manier is via You Tube, waar Bram Vermeulen 
( die van Neerlandshoop) het verhaal verteld 

over het ontstaan van de mensheid gerelateerd aan het verhaal van Zecharia  en de
 ( andere) ..
GELOOFS BOEKEN .!!




U mag het zeggen ..Ik denk dat de versie van Bram meer en beter uitleg geeft over de geschiedenis 
( en eventuele toekomst)
 van de mens.
Alle "TEKENEN" wijzen er op..
Maar de mensen geloven "HET" niet meer.
Duizenden jaren van hersenspoeling vanuit het geloof hebben zijn werk gedaan.
Maar ook zijn er mensen die "HET" wel geloven.
Het tussen "haakjes ..?"
Wat bedoel je daarmee ??
Nou ...dat de waarheid ons wel eens rauw op onze dak kan vallen ...
Mocht "het" verhaal waar zijn.
Weer tussen haakjes ?
Welk verhaal?
Nou ...alle 4 ..?
Allemaal ..!!!
Want uit  vele andere geloven komen dezelfde verhalen bovenwater.
Iets wat men niet WIL..!!
Zeg nou zelf....
Wie zit hier nou op te wachten.?




We wachten gewoon af
Veranderen kunnen we het toch niet ..
Toch ..?
Heb toch maar een handig boekje aangeschaft..
Ik hoop niet dat ik hem nodig heb.


Commentaren graag hier ..of op mijn facebook ..













1 opmerking:


  1. De 'mythe' van Lilith:

    Lilith stamt uit een eeuwenoude volksvertelling. Geschriften als de Talmoed en apocriefe bijbelboek Ben Sirah maken melding van haar. Ook in het kabbalisme en andere mystieke religies wordt haar naam genoemd. Het verhaal gaat als volgt:

    Nadat God Adam had geschapen, vond hij dat het niet goed was voor Adam om alleen te zijn en besloot hem een vrouw te geven. Hij maakte haar, evenals Adam, van het stof der aarde. Toen Lilith was geschapen kreeg ze ruzie met Adam. Adam vond namelijk dat Lilith niet gelijkwaardig aan hem was en dat zij bij het bedrijven van de liefde onderop moest liggen. Lilith weigerde dit, zij vond dat ze gelijkwaardig waren omdat ze allebei geschapen waren uit dezelfde aarde.

    Lilith werd zo kwaad dat zij de onuitspreekbare Heilige naam van de Maker uitsprak. Ze veranderde in een demon en ze vloog weg in de lucht. Lilith vluchtte naar de Rode Zee en woonde daar in een grot waar zij haar kinderen baarde. Deze kinderen waren demonen die ‘lilim’ genoemd worden.

    Adam vroeg daarop aan God om Lilith terug te brengen, omdat hij nu geen vrouw meer had. God zond drie engelen, Snvi, Snsvi en Smnglof, om haar terug te brengen. De engelen zochten Lilith en vonden haar in het midden van de Rode Zee. Ze zeiden haar terug te komen, maar Lilith zei: "Laat me alleen, ik heb van God de macht gekregen om kinderen te doden. Als een kind mannelijk is, zal ik acht dagen macht over hem hebben en als het een meisje is twintig dagen."Toen Lilith dit zei, wilden de engelen haar verdrinken in de Rode Zee, maar Lilith smeekte hen om haar te sparen. Ze zweerde bij de naam van de Levende God: "Wanneer ik jullie, jullie namen, of jullie figuren op een amulet of muur zie staan, zal ik geen macht hebben over het kind." De engelen verdronken haar toen niet maar beloofden wel elke dag 100 van haar demonische kinderen te doden.

    Adam kreeg een nieuwe vrouw, Eva, die niet van aarde was gemaakt maar van een rib van Adam, zodat zij ondergeschikt zou blijven. Ze blijven echter niet lang gelukkig, want de duivel zet hen tot zonden aan en ze worden verbannen uit het paradijs.

    BeantwoordenVerwijderen