maandag 24 oktober 2016

Amerikaanse verkiezingen 8 november en de gelekte e mails van Hillary ( wikileaks)



 




Pagina weergaven 23.402






Zo  ...weekend ...!! 
Maandag ..dinsdag ..hi hi .

2 dagen uitleven op internet .. zou echt tijd worden ..
(doe ik nauwelijks) ;) :)

Begin ik direct maar met de Amerikaanse verkiezingen en de Buitenaardse aanval ( die lijkt ) te worden ingezet op 8 november 2016.



Lijkt ….

Hoooo ja ...Aliens ( buitenaardsen) bestaan niet ( volgens velen ) ..? TOCH ..?

Nou ..dan heb ik hier een verassing voor jullie ..    ( maar dit even terzijde)..
8 november wat is daar zo bijzonder aan Reneetje ?

Nou.... Dan kiest Amerika voor de hond… of voor de kat ...
Maakt niet uit wie er gekozen wordt, gebeten worden we toch.


Die ongein in Amerika heeft rechtstreekse invloeden op de rest van de Wereldbol.
En deze wereldbol waarop wij leven, rolt stiekem steeds sneller richting afgrond.
( de platte aarde gelovers zullen dit “bol” model van de aarde ontkennen, maar dit even terzijde).

 

Mijn voorkeur gaat uit naar de hond ( de nagels van de kat zijn vlijmscherp) en deze kat heeft ook nog haren op haar tanden en gekke katte ziekte.
Erg grappig ( al zeg ik het zelf) maar het feit is eigenlijk om te janken
Begin ik niet eens over de vlooien en luizen in de pels van zowel de hond als van de kat.
Shit.. niet direct beginnen over die vlooien René.
Nee ..Nee…  ik heb  het hier over de Media.

Er is van alles gaande  op internet/alternatieve media en op de mainstream media, en iedereen probeert de boel te beïnvloeden.. te vernachelen zo lijkt het.

Nou ..iedereen ..??
Ja..ja.. iedereen !!

Men is  in Amerika als de dood voor Trump ( zo wordt tenminste het nieuws over de verkiezingen gebracht  door de mainstream media) en de verdwaasde voorgelogen wereldburger lijkt helemaal het spoor bijster te zijn geraakt in de kakofonie van lawaai en beelden die massaal over de wereld wordt gestort..

Wat mij persoonlijk wel intrigeert is het weegschaal effect die deze twee personen in mijn hoofd projecteerden.
50% Stemt op Donald en 50% zou stemmen op Hillary.
50 + 50 = 100% van deze Amerikanen zijn dus gek.

Een beetje met gezond verstand geboren Amerikaan   die bij de knoppen kan zou deze vermoedelijk direct indrukken zodat de rest van de Wereld een hoop ellende bespaard zou blijven.
De wereld is beter af zonder ? 


He ..He..!! ;) 

De rol van de media en hun macht wordt schromelijk onderschat door de doorsnee burger, en als je er op gewezen wordt ( bedankt Tarik) wordt deze arme wereldverbeteraar direct opgesloten voor jaren.

Ach.... had hij ook maar niet een TV studio moeten gijzelen.
Voorlopig heeft hij wel een punt aangekaart die OOK WEER in de doofpot van de grote media stilte is terug gestopt.
Men heeft totaal niet door wat voor spel er wordt gespeeld.
Hij …Tarik… heeft/had het wel door vermoedelijk… en ik weet het ook ( denk ik), maar heb mijn twijfels.

Deze twijfel wordt continue gevoed met desinformatie en gemanipuleerde berichtgeving over de werkelijke (politieke) stand van zaken in de Wereld.

Tarik wilde ons waarschuwen en ZIT ( letterlijk) NU  met de gebakken peren.
Ondertussen minder naïef, en al een flink deel van zijn straf erop zittend, overdenkt hij zijn toch wel knullige  actie ten aanzien van de gevestigde macht.

Over een poosje zal hij gehersenspoeld de gevangenis mogen verlaten als model burger, en zal op de letter gevolgd worden door de A.I.V D en een baan aangeboden krijgen zodat men hem goed in de gaten kan houden.


Dit is natuurlijk geen feit, maar meer een vermoeden van mijn kant, gevoed door mijn vooroordelen ten aanzien van deze organisatie.
Ik ben ook maar een mens He ? 

Jammer is het dan ( vind ik) dat mijn vermoedens direct van tafel worden geveegd door “ZIJ” die het weten.
Door ..Zij..…"anderen" .. overtuigd van hun gelijk .
Gevoed door alle input vanuit de “realiteit”..

Nou beste mensen ..U Denkt ..het te weten ..net als ik dat doe.
Uw en mijn perspectief wordt bepaald door wat om U heen gebeurd, en wat men beleefd.
Het referentiekader  is voor ieder persoon anders en is beïnvloedbaar door input wat van buitenaf komt.
Want ..iedere persoon heeft een eigen referentiekader en  daarmee wordt de algemene samenhang van alle factoren bedoeld.

Nogmaals..
ALLE.. factoren ..

Die gelden zowel voor  een persoon, of zelfs een hele gemeenschap, en die input wordt de psychische werkelijkheid voor hun.

Je “letterlijke” beeld van de “realiteit”..
En met dat beeld kan je dan “figuurlijk” mee op de loop gaan .
Waar is de grens tussen realiteit en fantasie ?


Op het moment dat men in jou beleving iets verteld wat past in jou realiteit zal je dat als waarheid aan “kunnen“.. nemen.
“Kunnen”…bewust tussen haakjes, want ..kunnen.. aannemen of aannemen.. is een heel verschil.
Wat zal men als waarheid zien en wat is volgens jou de waarheid?
Deze ??




 
                                    Of   deze ?

Bestaat de waarheid wel ?
Vraag dit aan een verstokte gelovige en men zal volmondig ja zeggen.
Leugens ..ja …. daar hebben we plenty voorbeelden van.

Een paar ??
Ok eentje dan  ..( hebt U een idee wat ik bedoel).
Duizend euro ..!!
Zet ik niet eens de naam erbij, want voor zover ik het kan inschatten weet 99%  van de bevolking vermoedelijk wel wat ik hier mee bedoel.
Die anderen ..die.. 1% !!!...weten het zeker.. en nu we een poosje verder zijn weet 100% zeker (die ene 1% en die andere 99 opgeteld) op wie men dus NIET moet stemmen.
Of U wilt "bewust" WEER worden voorgelogen.
Zij de schellen U ondertussen van de ogen gevallen ?
Hebt U onderhand nu door hoe men U manipuleert en hersenspoeld? 
U mag straks weer Uw keuze maken

Uw keuze ..Uw leider ( niet de mijne) maar ik zal het ermee moeten doen.
De massa besturing werkt naar behoren en men komt er nog mee weg ook .
Nog steeds.

Men beloofd iets en men komt zijn belofte niet na..

In Monopoly termen ..U... RUTTE..ontvangt geen 10.000 euro en moet het spel verlaten.
Er is vast wel een bank die Uw talenten kan gebruiken.
Daar is een cultuur aan de macht die zichzelf heeft verslaafd aan de werkelijke macht .
GELD .!! en de macht van het geld is U wel bekend.
Kunt U gewoon blijven door liegen ..
 


Men geloofd iets  ( of men geeft de indruk)  en verteld "het" als  waarheid door aan de ander, en het blijkt later ook nog eens niet waar te zijn.
Het gaat ver.
Heel ver..
Zelfs zo ver... dat men over lijken gaat.

Voorbeeldjes: ?

Kennedy

 Pim


Theo..

Ik vind dit voldoende.

Want ik schat de algemene kennis van mijn lezers dusdanig hoog in, dat men het weet, en ook  precies weet, wat ik hiermee bedoel.

Het gaat hier namelijk allemaal om wat U geloofd.
Het gaat hier helemaal om wat men U "wil laten" geloven.
Het gaat hier om wat U bereid bent om ( eventueel) te geloven.

En als U tot een conclusie komt..(met de kennis van dat moment) aangegeven door een eventuele dubieuze aangever ..mag U zichzelf gaan afvragen wordt aan mij wel de waarheid verteld ?

En daar is het “DENK”.. cirkeltje  rond.
En dan kan men beslissen.
In volle overtuiging..

En dan beslist men ..met alle gevolgen van dien. 



Hieronder een linkje over de "geplande invasie" op 8 november tijdens de verkiezingen  van Buitenaardsen via Wikileaks uit de gelekt e mail voorraad van Hillary.
Allemaal nep ?
We zullen zien
Vriendelijke groet

René 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten