zaterdag 14 april 2018

Syrië De ver van mijn bed show. en de Derde Wereld Oorlog


 
Pageviews   63.600
zaterdag 14 april 11.55 uur 




Goeiemoggel Nederland..

We zijn er (nog).!!

Er zijn een paar bommetjes gegooid wat kruisraketjes afgeschoten ..Wat dooien gevallen ( u kunt zich dat misschien niet voorstellen) ..maar dat gebeurd als men 110 bomen en kruisraketten afvuurt.
En dat allemaal omdat er onbewezen ( nog steeds)  75 doden zouden zijn gevallen in een gifgas aanval.



Dus ..we pleuren er direct eventjes meer dan honderd bommen en raketten op, met misschien het onzalig gevolg dat er een ongecontroleerde expansie komt van het geweld.

De “al dan niet” gemanipuleerde beelden zullen in de loop van de uren wel op tv komen en op internet.

Update tijd ...12.10 1zat 14 april 2018  DIT ( foto boven) bedoel ik.

Het leven van 7 miljard mensen staat op het spel en het schijnt niemand een reet te kunnen schelen, of men neemt domweg het risico met de hoop dat het wel weer met een sisser zal aflopen.

Is natuurlijk ( vind ik) nu de vraag: wat heeft dit wapengekletter ondertussen weer opgeleverd?

Dit ten gunste van de wapenfabrikanten dan he? 

Een bericht en uitleg over eventuele kosten van dit ge smijt met kruisraketten en bommen op Syrië hier uitgebreid uitgelegd.

Ondanks de link geschreven is in het Engels, is het stuk in het Nederlands..!!
De prijzen zullen ondertussen ook wel weer gestegen zijn want dit verhaal stamt uit 2013.

Dit wapengekletter… en  hoe men naar deze situatie kijkt is vanuit een persoonlijk perspectief.

Ja ..ja Reneetje ..dat is het toch altijd??

Voor ons…. grotendeels “Hypocriete”  Nederlanders is het wel duidelijk.

Als het maar geen geld gaat kosten en ver van mijn bed blijft.

Dezelfde mensen stemmen nu massaal op groen links ..en Amsterdam plukt hier de vruchten van "uitgeprocedeerden".

De ver van mijn bed show   hahhahhah….tuurlijk, het zullen maar je buren zijn ..

Op de achtergrond ( terwijl ik dit typ) hoor ik voor de zoveelste keer de uitleg van Trump en trawanten op TV ( NOS)..en CNN en BBC waarom men dit zou doen, en dat het een  zogenaamde 
“ONE SHOT ACTION” zou zijn.
“DAT”..!!!  HEBBEN WE EERDER GEHOORD.
Ook de redenen (gifgas) HEBBEN WE EERDER GEHOORD.
U weet allemaal wat er gebeurde na de ZOGENAAMDE BEWIJZEN van Sadams gifgasvoorraad in Irak.


Het is anno 2018  bewezen gelogen en vals bewijs.
Ik heb dan ook een sterk vermoeden, dat dit gifgas schandaal NIET gebeurd is, zoals men het ons probeert voor te spiegelen.


Het maakt allemaal geen bal meer uit zou je denken.
Onder het mom van leugens en bedrog ..gaat de Derde Wereldoorlog  zijn volgende fase in.
Sluipenderwijs en volgens een geniepig plan.
Derde Wereld oorlog ?
Ja ..deze oorlog is al aan de gang, en iedereen doet of zijn neus bloed.
Zolang de lijken maar niet in je straat liggen of in je tuin ..dan kun je namelijk niet meer zeggen we wisten van niks, en mijn naam is haas.
Ondertussen komen steeds meer mensen uit getroffen landen naar ons land en nemen het geweld met zich mee.
Er zou een variant van het programma "nieuwe Buren "..kunnen worden in Amsterdam.
Intolerant en zelfdestructief en het kan ze geen REET schelen.
Deze nieuwe buren ..niks te verliezen .
En dan  ons ...  "EIGEN" VOLK " het laatst.. 
Aartsen ..je bent een schijtbak .. je wordt bedankt EIKEL.!! 
Gerechtigheid?

Men gelooft het allemaal wel ..en  fatalisme steekt de kop op  en is het gevolg van een doemdenken dat het geweld onomkeerbaar lijkt te zijn.
Deppen en nathouden mentaliteit kost ons Nederlanders straks ons land.
Ondertussen (luisterend naar het nieuws op de tv op de achtergrond )  zaterdag 14 –april 2108 11.00 uur probeert men de bombardementen te bagatelliseren.   
Het zou dus allemaal wel meevallen en er zou 1/3 e van de raketten zijn neergehaald.
Dus ..van de 110 afgeschoten raketten ( voor we zo ver weten)  zouden er nog 60 a 70 doel hebben getroffen.
Je zal er maar wonen.
En ....daarom komen ze naast je wonen ..comprende ?
Grenzen dicht ..Pot dicht ..NU ..en 10 miljard naar het leger ( waar niemand meer zin in schijnt te hebben) de jeugd vind het allemaal wel prima ..zelfs een verplicht boerka op  termijn ( zo lijkt het).
Het zal wel meevallen denken ze.




Voor ik weer in een ellenlang monoloog verzand ..wil ik u wat linkjes geven, zodat U weet wat er speelt.
Ja ..ja ..ik weet U hebt daar geen zin in ..en het is allemaal veel werk en duurt te lang en om het allemaal te gaan lezen .
Het zal mijn tijd wel duren hoor je vaak en ik heb hier geen zin in.
U weet het allemaal wel, en zegt zit niet te zeuren strobosje…
HET IS WEEKEND ..
Lang leve de lol en alcohol ..
Brood en spelen …
Dus …ik beperk me tot 1 linkje ..
U doet er mee wat U maar wilt.:

Een prettige zaterdag ..zeg ik bij deze ..
Niet ..een prettig weekend ..dat is te onzeker op dit moment.
We hopen het beste ..en dat ik U morgen alsnog een prettige zondag kan wensen .
Carpe Diem 
Het kan elke dag onze laatste zijn 


2 opmerkingen:

  1. Ron Paul: ‘Je wint, en vergast dan toch je eigen volk? Wat een nonsens’

    http://xandernieuws.punt.nl/content/2018/04/Britse-generaal-vertelt-op-TV-waarheid-over-Syri-wordt-dan-afgebroken kopier en plak linkje voor het hele actuele verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. René zit je nog on twitter volg mij dan please Groetjes Jose www.twitter.com/BLIKOPENERteam

    BeantwoordenVerwijderen