maandag 3 december 2018

Gele Hesjes..HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN ?? ..? een teken aan de wand ..




 
Pageviews 
69.134    03-12-2018  15.00 uur

69.185    04-12-2018 11.30 uur

69.427    08-12-2018 11.40 uur







Zo.. maandag morgen 11.00 uur 3 dec 2018 ..
Weekend ..tenminste… voor mij dan ..
2 dagen vrij ..

Had er net weer een serie van drie dagen op zitten  van het werk. ( lang leve het 60+ rooster).

Het is dan wel jammer dat je op je vrije dag moet werken.
Voorbeeldje ..Vrijdag van 05.17 tot 14.06 uur
                          Zaterdag     07.36 tot 16.35 uur
                          Zondag        16.17 tot 24.57 uur …

Ja ..ja ..dus ik werk 57 minuten op mijn vrije dag ..
Ach een kniesoor die daar op let ..Toch ?? 

Na 37 jaar bij dezelfde baas mag je toch niet mopperen ?
Wees blij dat je werk hebt, zeggen ze allemaal.




De rest van Nederland is net weer begonnen met een nieuwe werkweek .

Kom je s ’nachts thuis om 01.15 uur… zit de vrouw te kijken naar TV ( TLC) ..haar favoriete zender..
90 days to wed.. kwaliteitstelevisie midden in  de nacht .. ze had het opgenomen van eerder op de avond zodat ze de reclames kon doorspoelen, de slimmerik.

Ups naar buiten .( ik) met de hondjes.
S ’nachts om 01.16 uur ..
Dat doe ik al jaren zo.. lopen met de doggies.
20 minuutjes ongeveer.

Lekker rustig en niemand heeft last van mijn toch wel assertieve Huwa Huwa…

Regelmatig kom ik Piet tegen bekend van kokenmetpiet.nl 

Die houd zijn 2 bruine labradors dan kort aan de lijn ..zodat ze onbereikbaar blijven voor mijn Miniatuur Wolfshond die hij dan (alle twee)  tegelijk wil opvreten .

Let wel de Huw Huwa ..( Jos genaamd)… 


  
Ik zou hem wat vaker moeten bijvoeren zegt Piet ....want hij lust die twee honden van Piet rauw ( zo lijkt het) ach.. het is zo een lief hondje …
Oeps....( verkeerde fotootje),,  

                                        

                                              DIT IS JOS.. 
                                        
                                  En dit is Teun ..( de doggies)..

                                    ..
Hey Rene ..ik wordt elke keer weer nerveus als ik jouw hier
s ’nachts tegenkom, hou dat monster in het gareel ja ?
Ja ..ja ..Piet ..en wat gaan we morgen weer eten ?
Kijk maar op de site ..je weet het adres ..

Sorry Piet ..Ik ben op dieet ..
T ’zal tied wordn zei Piet.

Ik dacht dat je een motor had gekocht ..de helm zit ( zo te zien) verstopt onder je jas..

Ach .....teveul eer ..zei Piet ..jij hebt vast geen motor rijbewijs ..
Nee. Piet ..ik heb helemaal geen rijbewijs ..maar dat weet jij toch al jaren ?
Sssjjt niet doorvertellen hoor?

Piet liep verder.. met zijn schoothondjes.. terwijl ik worstelde met Jos ..die op z’n achterpoten vertwijfeld probeerde extra proteïnen binnen te krijgen.
Straks direct maar even wat te eten geven dacht ik .

Doei.. René   welterusten ..ja jij ook Piet ..

WAT ZEG JE ..? Ik hoor je niet.
Stil Jos ..STIL ..Koest af ..!!








Hou dat mormel vast René .. ja ..ja ..loop nou maar door Piet ..
Welterusten ..ja ..jij ook ..

Half 10 was ik wakker vanmorgen ..kijk ik uitzending gemist terug.
Doe ik wel vaker ..en wou kijken naar Lubach op zondag ..
Nou bedankt Ziggo ..dat het dan s’morgens WEER niet mogelijk is om het terug te zien .
Er zijn dan  andere ( belangrijker)..? programma’s ingepland.
En daar is mij stukje het eigenlijk om te doen .
Zie het verhaal van Piet en mijn dagelijkse beslommeringen maar als een inleiding .

Tegenlicht ..( VPRO) met als titel “Verovering van ons DNA”....docu..over Letland en het geregeld ..( in dat land) over wat wel en niet kan DNA technisch, en wat is toegestaan ..en niet.. regeltechnisch, qua Letse wet.
zie fotootje  




En Nieuw licht ..gesprek met meerdere mensen over de bemoeienissen van de overheid  over wat men wel of niet mag eten ( kort door de bocht ons levensstijl)..met Tijs v de Brink, en “als voorbeeld” levensgenieter .. Henk Westbroek ..en een Wetenschapper en een Politica  ..(CDA)..
Het punt van discussie is de veiligheid en bevoegdheid die er bij komt kijken als dit ingevoerd wordt/is (Letland) en eventueel Nederland.
zie fotootjes: 



Ik persoonlijk ben bang dat men ( de verzekeraars) ruim misbruik gaan maken van de kennis die over alle deelnemers geregistreerd zullen  worden.
Op de vragenlijst zal op het eind komen te staan .. (net als nu)
Naar waarheid ingevuld ..teken dan onderaan...

En men zal U niet meer willen verzekeren of ..het betalen ..
Als blijkt, dat U met verhoogd borstkanker DNA “besmet” bent ( als voorbeeld).

Dat bleek uit  uw eerdere DNA profiel test . …geconcludeerd …en U zou het niet vermelden in de vragenlijst ..
Omdat U .. Uw verhoogd risico hebt verzwegen. ( u wist het) ..dus ..!!

NIET VERZEKEREN ( te hoog risico) ..NIET uit BETALEN ..!!

Waarvoor kan men zich dan nog verzekeren ?

Alleen mensen met een laag risico ( blijkend uit hun DNA profiel) zouden zich nog voor een redelijke prijs kunnen verzekeren .
De anderen ( hoog risicodragend) zullen bij goedvinden en coulance zich mogen verzekeren .


LET WEL DE VERZEKERINGSVERSTREKKER bepaald... wie in welk hokje zal passen .
Het zou allemaal niet zo een vaart lopen ?

U kent ondertussen toch wel onze pappenheimers ?

De heren en dames van ons rovers kabinet en de heren en dames van de farmacie.. die alleen maar op Uw geld azen ?
Die het een worst zal interesseren of U een lang en gezond leven zal hebben ..?

 Dat bepaald U toch zelf ?
Toch ?

Het voordeel van leven zoals jezelf vind en leeft is toch jouw pakkie an ?
Hoe gelukkig ben je ..kan je zijn ?
Hoe gezond kan je zijn ?

Het interesseert ze geen ruk... Unilever.. de winkeliers en alle ( vele) andere ondernemers die alleen maar op Uw geld loeren. 

Het voordeel van een ongezond leven ( al dan niet via het binnenkrijgen van ongezond voedsel) ..dat men ongeveer sterft op z’n 67 jaar + drie maanden.

Deze  leeftijd ( lijkt ) bewust te zijn gekozen ..zodat bij Uw sterfbed het ABP staat te gniffelen omdat men ( zo lijkt het) niet Uw in tientallen jaren noeste arbeid opgespaarde pensioengeld hoeft uit te betalen.

Pik in …Tís winter… 
Mijn vader ging in de VUT ..( na 40 jaar gespaarde pensioengeld jaren, in het vooruitzicht)..en overleed een jaar later aan de gevolgen van longkanker op 58 jarige leeftijd.  





Mijn moeder kreeg haar deel ..en de rest werd ingepikt door het ABP .
40 jaar gespaarde pensioengelden !!!
Ik heb al 44 jaar bij elkaar gespaard en mag met pensioen op 67 jaar en 3 maanden dat is 26 april 2024( bij leven en welzijn ) ..kom ik uit op bijna 50 pensioen jaren  daarvan  daadwerkelijk 53 jaar gewerkt .
De snelle rekenaar komt uit dat ik al aan het werk was op mijn 15e
IK WERK ..Jij ook ?


En zo komen de pensioenfondsen aan hun RIJK …..HEEL RIJK GEVULDE KAS. “ABP meer dan 1400 Miljard”.. 
(Mijn en anderen hun inleg en de veel te vroeg gestorvenen om er gebruik van te kunnen maken.)
U gaat domweg dood.. VOOR ze moeten uit betalen ..
Het “financiële” mes snijd aan 2 kanten ..

Men heeft het maximum geprofiteerd van Uw WERKZAAM BESTAAN.

U behoort (en ik)  tot de 99% die wordt uitgemolken door V.O.C Nederland.
Zij ..die tot 1% van de bevolking van ons land behoren.
Je mag je hele leven lang werken en je BEK houden.

Werken ..je mag er de label slavernij niet aan vast hangen.

Ondertussen slijt je lichaam en je wordt oud met meerde of mindere gebreken.
Het is niet de bedoeling hoor dat U ouder wordt dan 67 + 3 maanden ..maar dat kan men natuurlijk niet zeggen.

Zodoende worden zaken zoals sigaretten niet verboden, en belastingen op brandstoffen en voedsel niet verlaagd.
Verslaafd zoals U bent ..aan het roken en (ongezond) voedsel ..teveel suikers te veel zouten.

Ik kwam er achter hoe verslaafd men is .
Ik ben sinds 15 oktober 2018 bezig met een dieet .
De zoveelste in mijn leven ( ik als Bourgondiër)
Het resultaat is dat ik op 15 november 4 a 5 kilo kwijt ben ( de weegschaal is niet helemaal zuiver).
Van 109 naar 104/105 ..kilo maar  een beetje tegen vallen vond ik ..
Ik was in het achterhoofd bekend met mijn voorgaande Crash diëten maar Netty let beter op ( nu) wat mijn voeding betreft.
 
104 ?? Dat is veel te zwaar René hoor ik jullie zeggen .
Misschien ..misschien ..
Ik had ook 122 kilo kunnen zijn toch ?


Dat ben ik namelijk geweest enkele jaren geleden.
Toen dacht ik.. dit gaat fout en ik voel me niet echt prettig, en ging op een (mijn manier) dieet.


Een zittende baan is niet bevorderlijk voor een slank lijf weet men te melden.
Ja ..ja ..ik weet het .
Dit keer dus  “samen met Netty”.. een koolhydraat arm dieet.
Samen sta je sterk toch ?
Het volgende weeg moment is 15 december dan ben ik 2 maanden bezig.
Eerder beginnen (109 kilo) in plaats van 120 … is 11 kilo er af ( tel uit je winst) ..dus nu 104 ..dat is de truc.
Minder gewicht is makkelijker bewegen ..minder meeslepen ..
De motorhelm is verdwenen ..( onder m’n jas..)..
Het “mikt”.. wat gemakkelijker..

De verslaving is het probleem ..
De verslaving aan voedsel …ongezond voedsel…!!


Roken… daar had ik minder moeite mee 
( het stoppen dan in 2001 ) ..   

Men kan verder leven zonder sigaar sigaret of pijp ..
Maar ..men kan niet zonder voedsel.
Dat is van levensbelang.

Stop je met voeding dan ga je uiteindelijk dood.

Dus de behoefte en verslaving blijft continue op de loer liggen de verleiding is er elke dag .
Daar spelen de winkeliers en  bedrijven als Unilever ..onze regering en Shell op in ..

Verslaafd aan nicotine ..voedsel en benzine ..
Nu gaan ze beginnen ( zo lijkt het)   met een schijnoplossing betutteling over wat U wel of niet mag eten ..

Give me a break ..!! dat bepalen we nog wel even zelf ..Mark  Prutser …
Mark Prutser ? wie is dat ?
Dat is diegene die ZIJN land bestierd voor zichzelf ..en die anderen die onder de categorie 1% vallen.




 

De rest is domweg slaaf (ook jij Sylvana)


De herstelbetalingen die jij gaat eisen,zijn de afgelopen jaren allang afgelost door middel van de WW uitkeringen aan jouw mede  landgenoten die hun hele leven nog geen slag werk hebben gedaan . ..

Geef het volk brood en spelen en hou het dom …was/is ..het beleid 

Zorg dat via het onderwijssysteem  ze niet slimmer worden dan ze al zijn en reguleer/stuur hun denken zo ..dat alleen de 1% er voordeel bij heeft .

En zo gebeurd het ..

En toen kwam het internet ..

Op het moment dat dit zich manifesteerde had men het nog niet door .
Een open net waar alles en iedereen zijn verhaal en belevingen kwijt kan/kon.
Waar men verhalen kreeg/krijgt te lezen hoe de elite (1%) de wereld bestuurd ten koste van de andere 99%, waar U en ik bij behoren.
FAKE nieuws ..leugens ..moord en brand werd er geschreeuwd .allemaal leugens ..( via de mainstream media) gekunstelde verhalen en leugens worden elke dag gepresenteerd op uw TV scherm.
Wat U niet mag weten ..wordt domweg niet vertoond.
De rest wordt U gewoon voorgelogen 




 





Maar ik dwaal af ..
Ik zou zeggen kijk naar de 2 uitzendingen en oordeel zelf.
Linkjes beneden ..

Hou daarmee in Uw achterhoofdrekening met wat hier boven ( deze blog ) staat geschreven .

Hij kon wel eens  ( ik dus ) Reneetje Strobos…  een punt... .

Het wordt tijd voor gele een geel hesje ..  voordat (zoiets dragen ) ..als landverraad wordt beschouwd.


Dragen gele hesje ?



HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN ..


En zo gebeurde het ..in Den Haag ..verboden een geel hesje te dragen ..
zie filmpje:


Goed voor 240 uur werkstraf?   zie ( Jenny Douwes) ..#blokkeerpieten  die voor hun kinderen op de barricades zijn gegaan.
Revolte hangt in de lucht ..en de 1% begint hem te knijpen ..

DE waarheid komt onderhand aan het ligt. ( internet FAKENIEWS) zoals ze U proberen wijs te maken .

Hier de uitzending van: 2 december van VPRO Tegenlicht.
 “Verovering van ons DNA”



Hier de uitzending NieuwLicht van Tijs v d Brink :
https://www.uitzendinggemist.net/aflevering/457332/Nieuwlicht.html

Extra Toevoeging:

Na het derde weekend vol gewelddadige –en even gewelddadig neergeslagen- protesten tegen de hoge brandstofprijzen in Parijs en andere delen van Frankrijk constateren analisten dat de ‘Gele Hesjes’ wel eens het begin van een nieuwe volksbeweging kunnen zijn die zich over heel Europa kan verspreiden. 

De eerste kleinere protesten in België, Italië en Nederland zijn er inmiddels al geweest. De Gele Hesjes vertegenwoordigen het gewone volk dat zich steeds meer gemarginaliseerd en genegeerd voelt door de gevestigde Europese orde, de heersende elite die over hun hoofden heen ingrijpende besluiten neemt op het gebied van bijvoorbeeld immigratie, het opgeven van soevereiniteit en energie/klimaat.

Linkje origineel bericht .:http://xandernieuws.punt.nl/content/2018/12/Gele-Hesjes-worden-brede-Europese-volksbeweging-tegen-beleid-gevestigde-orde



Geen opmerkingen:

Een reactie posten