zondag 6 februari 2011

Mijn naam is VERONICA ( omroep) en ik weet van niks

Tijdens het openen van de plastic folie waar mijn (ondertussen opgezegde) Veronica gids zat viel er iets uit wat ik nog niet had gezien.

Yes..Yes ..dacht ik een cadeautje.. en wel in de vorm van 3 krasloten.
Mocht voor mij wel een keer na al die jaren trouw klant te zijn geweest.
Enthousiast dook ik achter mijn toetsenbord om mijn gewonnen prijs te kunnen claimen.

Mijn vrouw vroeg me waar ben jij zo druk mee bezig ?

We hebben een prijs gewonnen vertelde ik enthousiast.

Dat werd direct al met grote letters op de loten vermeld ..GEGARANDEERD PRIJS.

Ik geloofde het niet echt zei ik.... maar het is zo ...WE HEBBEN gewonnen.!!!

Heb je de kleine lettertjes ook gelezen zei ze ..

Ik vertelde dat ik die had gelezen en draaide me weer om naar mijn toetsenbord om mijn prijs op te eisen.

Mag ik even kijken zei ze..

Ik gaf wat gepikeerd de loten aan mijn vrouw de loten bestonden uit 3 stuks aan elkaar vast.

Ik kan niet echt echt goed de kleine lettertjes lezen vertelde ze ..

Nou zei ik dan wordt het tijd voor een (sterkere) lees bril.

Ja zei ze voor JOU..!!

Verbolgen pakte ik de loten aan en begon ze.... echt.... te bestuderen.

Blijkt wat IK voor een grijs vlak had aangezien vol te staan met een heel verhaal.

Een verhaal waar ik niks kon van maken .

Jij bent altijd zo praktisch vertelde ze maak het voor ons normaal leesbaar en leg het op de scanner en vergroot de hele zooi.

Kun je toch merken dat mijn vrouw iets heeft geleerd met de omgang met mij en wat ( dan meestal) de practische oplossingen zijn .

Zogezegd zo gedaan.

Tot grote schrik van mij en mijn vrouw waren we door het oog van de naald gegaan.

Bij het opeisen van de prijs zou pas na een maand de aap uit de mouw gekomen zijn.

15 euro PER WEEK zouden we kwijt geweest zijn aan allerlei wallpapers en ringtones waar ik nooit om gevraagd zou hebben.

REAGEREN IS EEN ABONNEMET NEMEN
Maar dat is niet echt duidelijk vermeld.
Met een elektronenmicroscoop net terug te vinden en een goede scanner natuurlijk.
Voor wat minderbedeelden onder ons is een loep van 1 euro van de action ook voldoende.
Maar met een gewone leesbril is zelfs dan er geen chocola van te maken.

Dit is iets voor het programma OPGELICHT zei ze of voor RADAR .
Gelukkig kwamen we er nog op tijd achter.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat Veronica aan deze ongein verdient
Schaam je ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten