zondag 15 mei 2011

De steen in jouw gedachten ..








>Ik ben











De steen in jou gedachten
Het domino effect..
Ik sta daar op mijn plaats
Ik vind het zelf perfect..

Als onderdeel van het geheel
Is mijn bestaan soms te veel.
Te veel voor jou gedachten.
Proberend .. te ontkrachten ..

Vanuit jou denken.
Als onderdeel van het zijn .
Maakt MIJN bestaan iets uit
Wat jij denkt.. .te zijn.

En daar hebben we het punt
Jij bestaat niet zonder mij
Ik..niet zonder.. jij.
Waar jij en ik samen zijn

Verbonden ..de rest van onze levens
Als gedachten in ons hoofd
De waarheid op een rij
Zoals het is beloofd

Jou leven dagelijks gestaald
Jou denken in je hoofd
Als waarheid beloofd
Door bijbel bepaald

Mijn zoektocht buiten de rij
Heeft mijn denken bepaald
Er is meer buiten het boek
Dat maakt me heel vrij.


Wie had dat ooit gedacht..
Als twijfel in jou bestaan
Ben ik.. EEN gedachten
Mijn bestaan volbracht.

Jou denken te kunnen vergroten
Het doel van mijn bestaan
Daarom ben ik blij ..als steen uit de rij
Een stap opzij te kunnen maken.

Ik sta er buiten
En hoor toch erbij..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten