zondag 9 maart 2014

Een zondag om nooit te vergeten 9 MAART 2014 ( werd wakker) of U miste de kans..

YES..YES..weer Zondag..

De 9 e van de 3e 2014.
Een dag Om NOOIT te vergeten.
Een dag wat U de ogen zal openen of kan openen.
Of U toch een pil slikken vandaag of niet..daar hebt Uzelf geen keuze in.
Men verteld U dat de rode het beste is ..
De keuze tussen de Rode en de Blauwe ?


Het beloofd een mooie dag te worden.
Weer geen WW3 de afgelopen week
Komen we er dan weer af met een schone Ko (bips).?
Loopt het dan weer met een sisser af ?

Of is het volgende ingezette  "voorgeprogrammeerde" trajectdeel van de wereldgeschiedenis in een volgende fase beland.
En wij maar denken dat het allemaal in ons belang is wat onze regering doet.

Nou ..?
Met de beste bedoelingen en (alweer) een verwoede poging om een positief verhaal te brengen, merk ik dat het al na  de eerste zin de verkeerde kant op gaat.
Neem nou de zin: "Het beloofd een mooie dag te worden"
Een ander (dan ik ) zal waarschijnlijk typen 
"Het wordt een mooie dag"

Misschien wordt het tijd voor mij om  toch maar te beginnen met antidepressiva ?

Hahahahahh

Echt wel...!!, zullen diegene zeggen die mij (denken ) te kennen...

Behalve Netty

Die zal zeggen ..jij aan de antidepressiva ? daar ben je veel te eigenwijs voor.

Ik kan het alleen maar beamen, ook dat mijn "eigen"_wijsheid te pas en te onpas ventileer op het net.

Gelukkig zit er een uit knop in jullie hersenen en men zal ( die er geen zin in hebben) mij zoals gewoonlijk weer negeren of voor gek verklaren.
Anderen zullen zeggen ..ga toch fietsen terwijl ze weten dat ik geen fiets heb.

Een kopen is geen optie ..( blut) en stelen helemaal niet , de eerlijkheid zelve die ik ben.

Deze eerlijkheid brengt me regelmatig in de problemen ..dus ik heb geleerd om wat meer te liegen  voor het "goede" gevoel van de ander.
Ik kan met mijn eigen  gevoel leven, terwijl anderen mijn aanwezigheid als storend ervaren.
Gelukkig zegt men ..worden we niet 24 uur per dag met jou geconfronteerd.
De stukjes die jij op feesboek zet, of op je blog negeren we gewoon of besteden er minimaal aandacht aan.
We worden bekaf van al jou (negatieve) verhalen.

Jullie blijven lekker zitten in ...ja ..ja ..(al eerder vermeld) JULLIE comfort zone.

Hou het gepeupel ( werkmensen) tevreden "zoals Gaius Julius Caesar al zei) GEEF HET VOLK BROOD EN SPELEN dan kan men alles van ze gedaan krijgen.
En dat doen de machthebbers dan ook .

In een virtueel grafiekje zou dit stukje vanaf zin 1 tot hier al weer een behoorlijke min te zien geven, wat positiviteit + / of negativiteit -  betreft.
Van + 8 tot - 4 denk ik ..
De 0 lijn zijn we duidelijk alweer gepasseerd.

Gelukkig is het allemaal een kwestie van perspectief.
Men is redelijk gelukkig en welvarend.
Gezondheid is ook wel goed.
Men heeft allemaal (voldoende) te eten.
Er is geen oorlog in onze woongebied.

Waarom ben ik dan zo onrustig in mijn hoofd ?
Waarom heb ik niet jullie rust ?
Neem een pilletje van mij  werd laatst tegen mij gezegd.
Ik moest direct denken aan die mafkees uit Utopia ( u weet wel op TV)
Waar (bijna) iedereen van overtuigd is dat ZE niet spoort.

Ik hou zelf nog een slag om de arm.

Een wereldje op zichzelf ?
Waar miljoenen naar zitten kijken (incluis ik) wachtend op de volgende verassing  

                                                   ( NOT) ?
Waar alles en scene is gezet en geregeld wordt achter de schermen.
Met de schijn van vrijheid ?

Het lijkt nederland in het klein wel ..
Praat ik niet eens over de wereld in zijn/het klein.
Waar iedereen zich vergaapt aan een ander (clubje) en zijn eigen situatie en omgeving lijkt te zijn vergeten ?
Het zal wel een bepaalde modus zijn waar de mensheid zich in bevind.
Het overlevingsmodus.
Daarom laat men toe dat Poetin zijn gebied ongestraft kan uitbreiden terwijl men van hem ook een specifiek beeld heeft.
Zie onderstaand illustratie 

Is het..omdat hij de energie (lees gaskraan) dicht kan draaien en Europa en de rest van de wereld afgelopen weken zijn Brood en (Olympische)  spelen heeft gegeven. in alle schijnheiligheid ?

De halve wereld staat ondertussen in de brand.
Ik zal geen lijstje toevoegen want deze monoloog wordt NU alweer te lang.
Kom nou niet WEER met die achterlijke samenzweringstheorieën RENE..!!!   
Nee is goed ..is goed..

De oorsprong van de mens Bram Vermeulen ( In den Beginne).!!

http://www.youtube.com/watch?v=glm_AjwdIPo

Sjips (kon het niet laten ) 


Een wereld...  waar "men" nog net zijn hoofd bovenwater kan houden. 
        ( al dan niet gesteund door de voedselbank
                          en schuldhulpverlening ) 

Waar ho waar hebben wij/jij dat aan te danken ?
Heeft een minuutje ?? 
En zie wat er gebeurd in Uw hoofd.
Blijf lekker dromen..in je warm nestje..je balkonnetje of je tuintje
En lees ..

Onze Vader in de hemel,
laat uw naam geheiligd worden,
laat uw koninkrijk komen
en uw wil gedaan worden
op aarde zoals in de hemel.
Geef ons vandaag het brood
dat wij nodig hebben.
Vergeef ons onze schulden,
zoals ook wij hebben vergeven
wie ons iets schuldig was.
En breng ons niet in beproeving,
maar red ons uit de greep van het kwaad.
[Want aan u behoort het koningschap, de macht en de majesteit tot in eeuwigheid.]

Amen.
(brood en spelen ).....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten