dinsdag 30 augustus 2016

DERDE TERMIJN RUTTE en het Turkse gevaar !!



 

(Excuses voor de slechte vormgeving ..ik zal het proberen te herstellen U zal het even met deze vorm moeten doen )...


De laatste dag ..

Van mijn ( welverdiende ) vakantie zeg ik zelf..
Morgen weer in /aan de bak
Eigenlijk afgelopen zondag ..maar ik begin toevallig rooster technisch met 2 vrije dagen,
… dus... ..morgen.
We gaan er voor ..net als de afgelopen 35 jaar ..
Het blijft leuk..
Keek net naar de herhaling van de Wereld draait door.
Waar onze nationale “beroeps-sleugenaar” weer een podium kreeg .

Gratis ..en zoals altijd weer via de “onbevooroordeelde” media dit keer de VARA.
Aanstaande zondag gaat hij U 3 uur lang bewerken via de VPRO in zomergasten, waar bijvoorbeeld iemand als Geert Wilders niet zal worden uitgenodigd.
Dat is te rechts en te PRO Nederland moet U maar denken.
Wij worden vergiftigd met het idee dat we Europa zijn en alles moeten delen.
Dat we moeten kiezen voor een verenigd Europa ( let maar op aanstaande zondag)..en dat we zoetjes aan alle dingen die ons Nederlander maken moeten afschaffen of in leveren.
We zullen zien..
Het is duidelijk weer verkiezingstijd.
Markie gaat door het stof zo te zien .
1000 euro en met een hoop gewauwel lult hij er zich weer uit.
De Grieken “GEEN CENT MEER” ( het Griekenland debacle ..)
Hij lult zich er uit ..
Geheel toevallig en NIKS met elkaar afgesproken komt de krullenbol van Green peace
Met exact hetzelfde verhaal.
Voor alle duidelijkheid ..deze krullenbol is nu nr 1 en maatpak.. de gladakker van de Partij Van De Achterlijken.
Niet mijn verzinsel… maar gelezen op internet.
Tuurlijk Markie ..heel toevallig en niets met elkaar afgesproken.
Heel toevallig dat precies in hetzelfde weekend Samsom met zijn klaagzang en verontschuldigingen komt.
Tuurlijk ..Tuurlijk ..
Jij liegt of zoiets triviaals toch niet ?.
Dat gelooft toch niemand ..?
Of toch wel ..?
Jullie bespreken dit soort dingen toch niet ?
Dat is toch de andere (dit keer Samson) zijn ding ?
Politieke leiders praten ..communiceren niet met elkaar toch ?
Ieder doet zijn ding zonder overleg toch ?
Helemaal toevallig ..!!

En je weet het publiek er nog van te over tuigen ook… zo lijkt het.
Nou… mij dus niet .
Maar ja ..
Ik sta ook bekend als een “conspiracy” denker he ?
Een complot denker.
Ik kijk dan ook anders naar “onze” Ministerpresident, anders dan de gemiddelde doorsnee Nederlander.
Ik heb mijn twijfels over wat ik zie… en wat mij verteld wordt.
Ik denk te veel na ..wordt mij regelmatig gezegd.
Jij ziet overal complotten…
Ja....En niet voor niets zoals U ziet.
Kijk naar uw kastje… en heb Uw bedenkingen over wat U getoond wordt.
Rutte gaat verder bij DWDD..en nu over Turkije ..en een brief van de consul aan de scholen komt ter sprake.
Hoe zij dienen om te gaan met de huidige situatie direct gerelateerd met de huidige spanningen in Turkije en ondertussen ook in Nederland.
( Uit het nieuws van de afgelopen dagen….)
(“Afgelopen week ontstond er ophef over een brief van de Turkse consul-generaal in Rotterdam. Daarin stonden enkele passages die de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb "de wenkbrauwen deden fronsen". 
Aboutaleb vond de brief te ver gaan en zei daarover dat hij deze vorm van inmenging niet accepteert. "We gaan liever zelf over hoe we met de grondwettelijke vrijheid van meningsuiting omgaan.")

(Bron linkje):

Mark zou hebben gebeld met Erdogan, en zou deze bemoeienissen van de Turkse overheid (over hoe om te gaan (IN ONS LAND) met de Ghulen aanhangers,) hebben besproken.
Met krachtige bewoordingen vertelde hij Mathijs van Nieuwkerk, dat Turkije zich niet moest bemoeien met onze scholen en binnenlandse politiek.
Ja..Ja..!!!!

Toen kwam de vraag van Mathijs ..wat stond er eigenlijk precies in die brief ?
Vertelde onze Minister “leugen president” doodleuk.. dat hij de brief niet had gelezen en dat hij gewoon heeft gebeld.
U GELOOFD DAT ?? 
Maak dat de kat maar wijs ..
Dat hij gaat bellen met Erdogan zonder dat hij weet wat in de brief staat.?
NO WAY ..rutte NO WAY
Ik niet ..en dat zou U ook niet moeten doen!
Maar wie ben ik om te zeggen wat U MOET doen/geloven.
Afgelopen jaren hebben de politieke leiders ( maakt geen ruk uit van welk land) laten zien, dat ze allemaal liegen en bedriegen.
Rutte is geen uitzondering zoals we door schade en schande wijs geworden gemerkt.
Nou heb ik een eenvoudige vraag .!!
Wat staat er in die brief.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er totaal niets naar buitenkomt van wat er in deze brief staat.??
Zou het mogelijk zijn, dat de eventuele inhoud.. en instructies.. en bedreigingen.. vanaf de Turkse kant zo explosief, is dat het gehele Nederlandse volk massaal Turkije en daarmee ook Europa de rug toe zullen keren.?
Zeg nou niet je bent een complot Denker.
Ik zeg nogmaals…
(Zou het mogelijk zijn, dat de eventuele inhoud.. en instructies.. en bedreigingen.. vanaf de Turkse kant zo explosief, is dat het gehele Nederlandse volk massaal Turkije en daarmee ook Europa de rug toe zullen keren.?).
Dat de Turken die in Turkije elkaar naar het leven staan met als excuses het zijn Erdogan aanhangers of Ghulen aanhangers koerden enz .enz ..dat ook hier gaan doen in Nederland ?
Elkaar nu OOK IN ONS LAND gaan bedreigen?
Het en in brand steken van “school” gebouwen… clubgebouwen en tot slot…elkaar vermoorden ?
Dat elkaar vermoorden maar een heel kleine stap is om TE GAAN MOORDEN …en dan bedoel ik TE MOORDEN onder de Nederlandse bevolking.
En dan zal men zeggen Nederlandse bevolking ?
Hoe durf je onderscheid te maken tussen de Nederlanders en zijn bevolking?
Racisme zal men mij gaan verwijten.
Terwijl in het programma van DWDD heel duidelijk gesteld wordt dat de Aparte groep inwoners van Nederland ..DE TURKEN ..zich totaal niet hebben ingeburgerd in Nederland.
NIET MIJN WOORDEN !!!!
Het wordt duidelijk door wat Rutte zegt en uiteindelijk toegeeft aan Mathijs in het programma.
(linkje): 
  http://www.ad.nl/rotterdam/protesterende-turken-in-nederland-hoe-kan-dat-nou~a91eb8a5/

Het is de moeite waard “met deze wetenschap” van deze huidige tijd en situatie en NA te kunnen denken.
Dit wordt nog eens .. weer eens.. duidelijk.!!
Tijdens zijn “coming out boetedoening verontschuldiging programma” op TV.
Ik maak mij grote zorgen en deze Leugenaar wil een derde termijn ..!! 
NO WAY ..!!

Het is te belachelijk voor woorden toch ?
Ik loopt de boel alleen maar op te ruien ?
Ik ..?
Tuurlijk ..
Tip!.
Zijn tijdens de uitzending niet aan de orde geweest.
Andere onderwerpen zoals:
Vergeet Oekraïne niet.!!
 
Actie zeg nee tegen …( 6 april referendum) en de uitslag, wat een stiekeme dood lijkt te zijn gestorven.
Vergeet de rompslomp over de MH17..radarbeelden niet, waar ( volgens complot denkers) de Oekraïense regering verantwoordelijk voor is.




Maar ja …dat zijn maar die Aluhoedjes denkers he ?
UFO mafkezen..
Die bedenken van alles toch ?
Hij komt er mee weg ..wordt totaal niet over gepraat tijdens de uitzending.



En U gelooft dat deze man EERLIJK is .??
 
Ja..ja..
Blijf slapen ..
Steek Uw hoofd maar in het zand.
(Het struisvogelplaatje mag U er zelf bij DENKEN.!!)
Zaagsel in plaats van hersenen?
IK .?
Tuurlijk ..
Zoals altijd ...de vriendelijke groeten ..van
René



Geen opmerkingen:

Een reactie posten