woensdag 1 maart 2017

Jan Roos bij Jinet&Pauw en de mep die hij uitdeelde.




Pageviews geschiedenis
44.240 
01-03-2017 15.00 uur 

Pageviews geschiedenis
44.661 
03-03-2017 11.20 


Pageviews geschiedenis
44.868 05-03-2017 10.25





Prik ..prik.. steek.. steek.. hahhahah.. lolletjes ..grapjes
met een serieuze ondertoon, en  “het" meestal weer bagatelliserend.... om niemand voor de schenen te shoppen.

Verkiezingen soap op nationale TV
Deelt Jan Roos opeens een uppercut uit.

Gisteravond bij Jinet&Pauw verkiezingen.
Ik zag vanmorgen de herhaling.
Komt de opmerking over zendtijd politiek incorrecte partijen voorbij ..door Jinek tegen Jan Roos.

We zeggen toch ook niet politiek incorrect als U ( Jan Roos ) wat zegt ?
Dan zeg ik ..waarom wel politiek incorrect ( mogen) zeggen als de PVV in beeld komt ?

Ben ik politiek incorrect ?
Wie bepaald dat ? Jinek ..Pauw ..? 

Recatie van Jan:..  
Een gebrek aan enige vorm van  objectiviteit verwijt hij Jinek ..iets wat hijzelf nooit heeft gehad.

Jinek spring direct op de 4 meter hoge kast, en verwijt dat Jan wijverige verwijten maakt… en dat hij gewoon moet zeggen wat er aan de hand is ..

Voor mij is het wel duidelijk … zie voormalige uitzendingen van Jinek.

Het erge is ( vind ik )
Gebrek aan enige vorm van  objectiviteit” wordt totaal niet ontkent door Jinek.
Pretendeer ik objectief te zijn ? waren haar woorden.

Waarbij het gemanipuleer van de kijker weer eens wordt bevestigd.


Er zijn natuurlijk mensen ..veel..!! mensen die zeggen,
hou toch eens op René.
Ik merk dat de zin in .. om te reageren minder wordt.
Men is wordt er een beetje moe van.
Men laat het achterste van de tong niet meer zien ( als men dat al deed).
Men vind het wel goed…moe geworden van al dat politieke gelul ?

Kan ..

Ook er is er een flink deel, die het met mij eens is.. al dan niet gedeeltelijk.
Die hoor je niet, maar fluisteren ( letterlijk) tegen mij ..ik stem ook PVV maar loop er niet zo mee te koop.
Straks gebeurt er wat .
Straks vind men mij niet meer “politiek correct”.. en vliegen de stenen door de ramen of men stuurt een tweede Volkert op me af.
Flauwekul René..
Hooo ja ..?
 
Is dit bedreigend genoeg ?
Of vanuit de andere hoek ..een Mohammed B.
Een tweede Volkert ..?
Zou kunnen ..

Maar ik geloof dat ik me meer zorgen moet maken om Volkert 1.



Die eikel loopt alweer vrij rond  en is levens gevaarlijk.
Lang leve ons strafstelsel ( NOT)..

T’ja ..en die Mohammed B is geen haar beter.
Ga er maar gerust vanuit, dat die Volkert en die Mohammed hun vriendjes meenemen om de boel op te naaien.
Extreem links ..en extreem Islam die hun uiterste best doen om hun doel te bereiken en niet terug deinzen voor moord.

Ik ben voor invoering van de doodstraf ..dat is ook een extreem standpunt.

Men voorkomt dat men de rest van je leven je druk moet maken om deze 100 % bewezen MOORDENAARS.
Ze zijn er domweg niet meer..
Probleem opgelost.
Klaar ..
Minus 2.!!

En dan blijven er duizenden over die exact hetzelfde denken als die achterlijke volkert en mohammed.
Dat overal ..Links ..midden.. en rechts.
En deze mensen wel of geen idioot ..( men moet niet iedereen over 1 kam scheren hé ?) wonen allemaal in ons land .
Nederland.!!

Met als verschil, dat deze mensen ( nog ) geen aanslagen plegen en mensen vermoorden.

De grenzen naar onbegrensd assimileren van ons land en cultuur  wordt elke dag stiekempjes beetje bij beetje uitgebreid.
Elke dag worden er stapje voor stapje “kleine” beperkingen ingevoerd, op wat we wel of niet zouden mogen ..doen ..en vooral wat we moeten laten.
Opgelegd door andere culturen dan het Nederlandse en in de basis plaatselijk Joods Christelijk geloof.

Als iedereen zich ingraaft en zich gaat voorbereiden op het  OVER_leven ..krijg je “nog meer“ anarchie en dan is de grootste groep uiteindelijk winnaar.

Wij ..”Nederlanders” zijn nog steeds in de meerderheid en dat moet zo blijven.

De anarchie wordt dagelijks erger en zal binnenkort net zulke problemen gaan geven als Parijs.
Men wil net niet zien.. men kan het niet zien .


Men is bang en draait het hoofd af sluit de ogen en oren.
Wat men niet ziet, of hoort.. is er niet.


Dus uitkijken met oversteken is U toch allemaal geleerd ?


Gewoon negeren dit advies ?
Mijn verhaal  niet serieus of juist te serieus ?
Het lijkt wel of iedereen gehandicapt is en niet kan zien waar het gevaar zich bevind.

Ok ..Ok ..
De geschiedenis van de democratie toont aan dat de democratie zichzelf moet beschermen door aanvallen vanbinnen uit.
Misbruik van deze vrijheid is een mogelijkheid om een bom te plaatsen onder onze democratie.
Een voorbeeld is de islam ( andere religie dan het Joods Christelijk).
Met als doel..:  het uitbannen van de vrijheid, die deze twee godsdiensten... en de rest van alle godsdiensten hebben geschonken aan hun belijders.

Waarom de andere Mede Neder_landers het niet zien heeft te maken met .. hoe sluipenderwijs de islam doctrine te werk gaat.

Misleiding en manipulatie van het denken over wat wel en niet zou mogen, wordt direct in het hoekje discriminatie geplaatst.

Dit gebruik ( het begrip discriminatie) wordt vooral gedaan door personen en partijen die zich minder voelen dan de ander.




Discriminatie..

Discriminatie ..is van alle tijden.

Discriminatie ( in de context van de schepping) zou als eerste moeten komen.

Dus ..

In het begin maakte God de hemel en de aarde.


Vanaf de eerste zin is er verschil..
De hemel ..
De aarde..
2 .. dus …( niet 1)..

Nu kan je dus onderscheid maken ( er zijn 2).
Je kunt kiezen 1 of 2.

Uitsluiten ( die ene of de andere).

Niet voor kiezen.. 
Uitsluiten..

Discrimineren.

De rest is geschiedenis.
Genesis..!!

En iedereen vult de geschiedenis in zoals hij dat zelf weet/ denk te weten  of wil.

Duizenden jaren geschiedenis die ons heeft gebracht op de rand van de afgerond.
List… leugen en bedrog..

Niemand zit op deze waarheid te wachten.

Ach ..het is maar een  wijs/waarheid tussen de miljarden andere wijsheden en waarheden René.
Inderdaad ..de mijne.. dit keer.

Met als verschil dat Ik geen mensen vermoord, omdat “MEN” mijn waarheid niet wil aannemen als de enige echte.

“DE” waarheid?, dat weet ik niet ..
Ik heb wel een vermoeden.
Dat vermoeden komt uit mijn wetenschep.

WetenschEp..!!??

Mijn weten schept een waarheid, die gewoon toegevoegd kan worden bij de totale waarheid/waarheden al dan niet acceptabel voor de ander.
Deze on/acceptatie wordt beperkt door de on/mogelijkheden van de anderen.
De "anderen"… waar ik ook toebehoor.

Religie en het vastzitten in het fout "DENKEN" .. is een kwestie van...



Perspectief.. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten