dinsdag 14 maart 2017

Mijn meest belangrijke BLOG item ooit geplaatst.!! Het premiers Debat bij Eenvandaag. 13 maart 2017





 




Pageviews geschiedenis
46.341
14-03-2017 13.30 uur





Zo …We hebben het gehad.
Het premiers Debat bij Eenvandaag.

Op het ( Neutraal) terrein van de Erasmus universiteit.

Een zaal vol met Nederlanders... een doorsnee van de Nederlandse bevolking, want dat mag je toch wel verwachten in een ZO BELANGRIJK  debat.

Nou ..jammer dan ..men had alleen vergeten om het publiek ook in tweeën te verdelen.
Fifty…Fifty  zouden we zeggen.

Hoe ik dat weet ?? 

Jij bent weer bevooroordeeld Reneetje …tuurlijk ..tuurklijk.

Naar mijn... ja ..ja.. U mag het zeggen "bevooroordeeld" oor…, hoorde ik  toch duidelijk een verschil.

Het ging niet om de toon van de discussie en wie door de presentator eventueel in de hoek zou worden gezet, maar …
Het werd direct duidelijk toen het publiek reageerde op de twee sprekers.

Mark Rutte VVD en Geert Wilders PVV.

Mark en Geert vertelden eigenlijk niks nieuws, en kwamen ook niet met schokkende onthullingen.
Men was redelijk gevat, en maakte over en weer wat snerende opmerkingen van incompetentie en leugenbrij.
Van beide kanten ging dat gelijk op.

Fifty ..Fifty ..
Netjes...
Je zou dus van  een eerlijk verdeeld publiek een evenredige reactie mogen verwachten op acties van Mark en Geert.

Zoals ..hetzelfde applaus voor Rutte  ( de VVD ers en pro mark publiek ..!!) ..

Hetzelfde applaus voor Wilders ( PVV sympathisanten pro geert Publiek..!!)..
Fifty ..fifty toch ?
Ik ben ondertussen zestig jaar aan het worden  en ik vermoede dat ik opeens leed aan EXTRA gehoorschade.
Ik miste steeds iets..
Want.... elke keer als Mark (volgens het publiek) een applaus verdiende kreeg hij van  de gehele zaal een warm applaus.

Het voelde goed wat Mark verteld, dus een DIK applaus.

Elke keer als Geert een applaus verdiende kwam er ook een warm en enthousiast applaus van de zaal een ( wat minder dik applaus ) dat kan toch ? maar wel een applaus en ..enthousiast.

Het begon mij op te vallen…dat enkele honderden handen op elkaar gingen als Mark dat verdiende in zijn speech.
En bij Geert ...
Nou ...
Bij Geert klonk het alsof er maar enkele tientallen voor de PVV er applaudisseerden, "enkele tientallen" als Geert een applaus  verdiende in zijn speech..



Nou ben ik niet iemand van de samenzweringstheorien, dat weet U wel..  maar het viel mij echt op.

Is het niemand anders opgevallen ? of ben ik de enige die door heeft als  Geert de leeuwenkooi van de publiciteit binnenstappen  bij voorbaat al is opgevreten ?

100% tegengewerkt door de manipulaties van de ONAFHANKELIJKE  publieke omroepen, en mainstream media ?

Dat er in mijn beleving enkele honderden VVD ers in de zaal zaten en maar een handjevol PVV ers?

Hoezo eerlijk en onafhankelijk?
Hoezo een eerlijke kans?

Waarom heeft men  dat niet door ..?
Waarom weigert men/U.. dit aan te nemen?

Ik zou zeggen kijk het programma maar even terug en let er maar eens op.

Dan kunt Uzelf constateren dat ik gek ben ..
Dat ik spoken zie...

Of toch niet??
In het programma Jinet&Pauw verkiezingen ging de presentator de zaal in na het debat.
Bijna iedereen zei dat Rutte het Debat had gewonnen .
Was er ook een commentaar van een man ..hoe bestaat het He?

"HET ZAL WEL AAN HET PUBLIEK LIGGEN"
 ..
Hiervan AKTE .!!!

Ik zou zeggen ..stem met U gevoel ..stem met U hart stem zogezegd met Uw onderbuik.

U zult dan kunnen constateren dat de PVV de enigste keuze is die er gevoelsmatig voor U overblijft.

U wilt toch ook niet zeggen donderdag ..heb ik  eigenlijk verkeerd gekozen ?  het voelde vorige week niet echt goed, maar vandaag...vandaag VOELT HET helemaal niet goed.
Ik had naar mijn gevoel moeten luisteren.!!

Dus ....

Ik vermoed dat donderdag Rutte naar Brussel gaat voor een nieuwe baan.
Omdat U hebt gekozen voor Uzelf ..
Voor Uw kinderen en kleinkinderen.
Dat ze  mogen “blijven”  leven in een vrij land, omdat U daar op 15 Maart 2017 hebt voor gekozen.
Kies op 15 maart voor Nederland
KIES PVV..
Zeg achteraf niet…. dat U.. niet.. bent gewaarschuwd.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten