zaterdag 16 september 2017

Respect voor vrouwen?? : één simpele vraag een HEEL DUIDELIJK antwoord..






Pageviews 59.820
16-09-2017 14.10 uur



Pageviews  59.847
17-09-2017  11.00 uur 




Goedendag beste lezers.. volger (s)



Ik volg op Twitter meerdere personen.
Personen die ik interessant vind.

Eén er van is   Armand Vervaeck   @ArmandVervaeck   ( op twitter)

Hij is ( net als ik ) alert op zaken die onze veiligheid ( sluipenderwijs) bedreigen.
Dat vinden wij, en nog vele andere miljoenen...  die op de  één of andere manier doorhebben dat men in groot gevaar is.
Het schijnt dat de groep steeds groter wordt maar het gaat te langzaam.

De beïnvloeding  van het moslim geloof gebeurd sluipenderwijs en met ( zelfs) micro stapjes.

Stiekempjes aan wordt onze westerse Cultuur ( met al zijn vrijheden) stap voor stap ingekapseld/afgenomen, ten gunste van HET geloof.

Een geloof die zichzelf  het geloof van de liefde en vrijheid noemt, maar die 100% intolerant  is naar “anders” gelovigen zoals U en ik .
Ik heb gereageerd op Armand zijn web site: mijn-mening.com  en dat heb ik hier op mijn eigen blog gezet.

Hieronder het verhaal en mijn commentaar wat ik er van vind ( blog Armand)  dan weet U ook waarom ik dit heb geschreven.

Mijn mening ...punt..com ..mooi gevonden ..ken jij mijnoverdenkingen.blogspot  al ?
En ..Nee .....ik zet hier geen linkje ..

Ik vond jouw afsluitende zin wel grappig ..
(  Godsdienst dus blijkbaar boven Vrouwenrechten (tenzij het voor hoofddoeken en boerkini’s is).
Dat "tenzij" kun je er ook wel afhalen ..

Het heeft geen bal meer met godsdienst te maken maar met misbruik van macht voortkomend uit geloof.
Door de man ( zogenaamde schriftgeleerde)  ..maakt geen reet uit welk geloofsboek, die denkt misbruik te kunnen maken van de onnozelheid van de andere gelovigen.

Specifiek niet de vrouw er bij betrekken, want deze wordt in betreffend geloof alleen maar gezien als een mekkerende geit waar je twee dingen mee kunt doen ..
Op..eten en fucken ..( in de ruimste zin van het woord).

Hoe voorkom je dat het al/gemeengoed wordt in Europa ?
Jij volgt ook het nieuws uit losgeslagen Zweden weet  ik ..
Opvoeding en onderwijs ..cultuur en normen ..

Ik houd mijn hart vast voor onze toekomst ..

Vooral met  het feit dat ( volgens mij) 95% links georiënteerd is en dus ook een schroefje los in hun denken en vrijheidsbeleving.
Gelukkig ( zoals onze Minister President al zei in Nederland .) zijn we met meer dan hun ( de moslims).
Dat willen de meesten graag zo houden .

Want als ze ( volgens het democratisch recht) de vrije ruimt krijgen zullen we op termijn in de minderheid zijn.
Je weet uit het nieuws hoe een handjevol radicalen de boel kunnen bestieren, en een dreiging vormen voor miljoenen.


Kun je nagaan als al deze misbruikte  lichtgelovigen massaal amok gaan maken, omdat ze wijs is gemaakt dat het de opdracht is van hun denkbeeldige leider.
De imams weten dat ..en die zal je moeten informeren dat dit niet kan in ons land  ..en als ze niet willen ...oppakken en terugsturen of desnoods in het gevang.
De gevangenissen zijn zo goed als leeg..en ( ik vind) als je een gevaar bent voor de openbare orde ( niet op termijn want het gebeurd nu al) uitzetten ..zonder pardon.

Grenzen dicht voor immigranten die voor 95% bestaat uit moslims..
Ik ben direct scherp ..als iemand zegt dat hij het moslim geloof aanhangt.

Dat heb ik ook met mensen die stemmen op D66 of  GroenLinks.










                       
                                          Jesse Klaver
  




 














Alexander Pechtold..











De mate van Hersensbeschadiging door continue voorgeprogrammeerde informatie te consumeren zorgt ervoor dat de mensen gevoelig worden voor beïnvloeding.
De gevolgen zijn desastreus ( denk aan Pim Fortuyn..Theo v Gogh) en de  onnoemelijk hoeveelheid aan  aanslagen en andere intimiderende zaken, die voortkomen uit ..IETS.. wat men geloofd de laatste eeuwen en specifiek de laatste 10 jaar.


                              
                   Het begint met een taart en eindigt met een kogel ..



Het regelmatig confronterende "niet handen willen schudden" met vrouwen komt bepaald niet ongelegen in mijn beleving.

De stokoude regels van 1600 jaar geleden tot op de letter uit voeren, maken dat het geloof ( opererend in  het geniep) dat  de schellen te pas en te onpas worden geopend  bij ons niet moslims.

Dan is men opeens alert.

Men is zelfs op een bepaalde manier beledigd.
Jammer dat zoiets maar even duurt en dan gaan we verder met de zweem  van de dag.

Wees blij dat het geloof  ( van de liefde en vrede) wat voorbestemd is de hele wereld te veroveren, zulke strenge regels handhaaft onder de eigen gelovigen.
Ze vallen regelmatig door de mand door uitingen en regelgeving uitvoering   wat wij ( niet moslims) belachelijk en idioot vinden.

Zulke regels willen ze ook ons opleggen .
Niet ..?? dan de kop eraf ..

En men zal alles ontkennen ( wat hier bovenstaat).

En ons verder bedriegen...liegen en verneuken ( omdat zoiets mag) volgens hun geloofsboek, en men krijgt zelfs een maagd cadeau ( postuum) als men op bijzondere wijze zich nuttig heeft gemaakt voor hun profeet.

Over de positieve rol van de vrouw wordt niks gezegd als onderdrukte  geloofsslaaf.

Allemaal leugens .?

Niet waar ? moslims zijn heilig en onschuldig en is het geloof van de vrede ?

Kent U het begrip takiyya ??

Google het maar ..
Nee.  ik zet ( met uw permissie ) hier toch een linkje.
waar Arabist ( wijlen) Hans Jansen het uitlegt.



We moeten ons grote zorgen maken.
Een klein teken van deze moslim  intolerantie en voorbeelden van ..takiyya ( mijn mening)   werd weer getoond door deze ( zie site Armand) 

Noorse moslim ...en door ..: 

Imade ANNOURI,
Youssef KOBO (echte naam: Youssef Aouriaghel)
Aya Sabi,
Orhan Ağırdağ,
Montasser AlDe’meh,
Yasmien
El Hammouchi Othman
Abu Fristi

( dat is 10 van de 10 ) ..DUS .!!!!

U bent gewaarschuwd.

Ondanks dit... iedereen een prettig weekend  toegewenst ( zonder uitzondering)...

P.s  Toch heel apart dat schriftgeleerden ( in de automatische spellingscontrole) met een hoofdletter wordt geschreven, en moslims met een "hoofd" letter als fout wordt herkend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten