vrijdag 9 augustus 2019

Goeieeemoggel.... "Wakker" homo land ..en de rest van de LGBTQIAP-ers GAYPRIDE 2019.





09 augustus 2019  tijd 11.50 uur
Pageviews 77.806

14  augustus 2019  tijd 20.22 uur
 Pageviews  78.120



Goeieeemoggel.... "Wakker" homo land ..en de rest van de LGBTQIAP-ers 🤔😇😭😭😭😭😭


En dan speciaal.......: 


GOEOEEEMOGGEL ..

....NORMALE...NEDERLANDERS..!!!


We geraken in de minderheid 🤔😇😭😭😭😭😭


De eerste 10 dagen  van mijn vakantie zijn bijna voorbij, 
nog 19 te gaan.


Volg ik vol verbazing het nieuws  
 “het naïeve clubje op de bootjes in hun roze pakjes” 
..nou ja........"pakjes"..


Het had letterlijk niks om het lijf zogezegd.



Dat “HET” bewust zo neergezet ..omdat ik de boel ook niet meer uit elkaar kan halen..... dat homo clubje.
Is bovenstaand plaatje een afbeelding van een stelletje ?  
Ik vermoed van niet.

"Dat homo clubje"..
 

Dit zo benoemen  is geen discriminatie maar een feit. 
  

LGBTQIAP -ers  ??????????


Ja ..ja ..wel even bijblijven Reneetje..


Even een lesje gender”specialiteit”..


LGBTQIAP:


L- esbisch:             vrouwen die op vrouwen vallen

G- ay:                     mannen die op mannen vallen

B- iseksueel:          mensen die vallen op zowel mannen als vrouwen

T- ransgender:        mannen die zich vrouw voelen, vrouwen die
                               zich man voelen

Q- ueer:                  een parapluterm om je af te zetten tegen

                               'hokjes-     denken'

I- ntersekse:            mensen met zowel mannelijke als vrouwelijke

                                lichaamskenmerken

A- seksueel:            mensen zonder behoefte aan seks

P- anseksueel:         mensen die niet vallen op geslacht,

                                maar op karakter of persoonlijkheid.



Duidelijk ?? 




WAKY ..WAKY          ..!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAKY WAKY            ..!!!!!!!!!!!!!! 
WAKKER WORDEN  ..!!!!!!!!!!



U zult..  "LGBTQIAP-ers",,,
allemaal het hoofdje verliezen, zodra de moslim
het voor het zeggen krijgt.
Niet dat het veel zal uitmaken, want veel verstand lijkt er niet meer in te zitten. 

En de "normale Nederlander" dan dus ook maar He ? .. zeg maar iemand zoals ik of U buurman of buurvrouw "hetero"gerelateerd.

Want wij ( niet moslim)  zijn ALLEMAAL ONGELOVIGEN



U en op termijn ook ik zullen in een tentje op de hei mogen gaan wonen ..of uzelf ( als homo) van de flat mogen kieperen want ZIJ willen niet dat U in HUN stad of  straat naast hun komen wonen.




Geeft niks ? dat is goed .? .we promoten de boerka wel op ONS feestje ? 






Okee ...Okee...gewoon blijven GAYPRIDEN   
met je boerkaatje aan dan maar.??

                                                ..blont..

Volgens Biemond heeft hij zelf           ’niks’ met de boerka. „     
Maar ik ben nog meer tegen het boerkaverbod. 
Ik wil dat mensen de vrijheid hebben om aan te doen wat ze willen. 
Of is dat te moeilijk?”
PARDON ...??
Wie is hier nou dom ? 

Gaypride....Een "leuk".. feestje die binnen NO TIME ZAL WORDEN VERBODEN.?
DE RANDDEBIEL ..!! ( zie pic)



Zo naïef.. achterlijk.. dom.. (MIJN MENING)



En dan ook nog denken dat jullie er wel mee wegkomen als de sharia wordt ingevoerd.


JEZUS CHRISTUS.

Gelukkig worden JULLIE gewaarschuwd door een makelaar, om in bepaalde straten/wijken/ steden🤔🌈 maar niet te gaan wonen als LGBTQIAP-ers...
 

Want daar HEERST DE SHARIA.
HET IS WAAR
AL EEN POOSJE..


LULKOEK ???





Was het maar waar.



Gelukkig zijn er makelaars die WEL EERLIJK zijn over de problemen in betreffende wijken.





In tegenstelling van de DEUGMENSEN o.a gemeente bestuurders van dezelfde steden en gemeentes....   die er alles aan doen om ONS land WEG TE GEVEN AAN DE moslims..dezelfde mensen gaan  ZELFS MEE DOEN  aan de gaypride met een boerka aan ..

MET EEN BOERKA AAN !!


ALS HOMO NOTA BENE ..!!


En dan ook nog durven zeggen er is niks mis met de gestoorde homo ..gestoorde groen linkser ..gestoorde D66-er enz enz enz ??


Stapel gek- mesjogge- gebrek aan realiteitszin- waanzinnig- gevaarlijk- zijn deze mensen.


Let wel ..van iedere groep die ik hierboven opsom is 1% normaal de rest 99% is echt gestoord . 
U mag zelf bedenken bij welk percentage Uzelf behoort.





Ik wens U allen ( en ook mijzelf) een lang gelukkig en gezond leven toe.


Maar lijkt een probleem te worden voor ons Nederlanders .
(Een lang gelukkig en gezond leven)..!!


Vooral als men de moslim asielzoeker “vluchteling”. EX isis mannen en vrouwen massaal in je land laat wonen.


En als dat dan toch gebeurd ..


WORDT MEN GEADVISEERD OM MAAR NIET DAAR IN DE BUURT TE GAAN WONEN ?



NIET DAAR IN DE BUURT TE GAAN WONEN……????


HOE DAN ..?..!!

HOE DAN ..?..!!


HET ZIJN ondertussen WEL JOUW BUREN ..en het worden steeds meer.



HET WORDEN STEEDS MEER .!!

HET WORDEN STEEDS MEER .!!

HET WORDEN STEEDS MEER .!!



HET WORDEN STEEDS MEER .!!

Ik val in herhaling ?


JE MEENT HET.


EIGEN SCHULD DIKKE BULT ?

GODVERDOMME ??

NIET DAAR WONEN ..??
HET is te gevaarlijk ?? 
Hoezo ..?


HALLOOOO  HALOOO…..!!!!!

Ik voel me een roepende in de woestijn.


HET WORDEN STEEDS MEER .!!







NIET MEER WONEN IN EEN ONDERTUSSEN ( geworden) moslim WIJK ? 
MAKELAAR ADVIES ?

STELLETJE verblinde domme achterlijk kippen (schaapjes) ..die massaal geslacht gaan worden op het komende offerfeest .





WANT DIE KOMT GEGARANDEERD  !!


Ik zou als HOMO gewoon simpelweg gaan wonen in de wijk/straat/woning waar wordt geadviseerd DOOR MEERDERE MAKELAARS en de rest van de wakkere bevolking om daar NIET te gaan WONEN .


Lekker ..Puh….Na ..na na..naaa na.!!


"Ik" ben homo... en IEDEREEN zal het weten ook.
En IKZELF bepaal wel waar ik woon ..jullie ( OOK moslims) en zullen dit moeten accepteren.


TUURLIJK ..TUURLIJK ..!!


ZEG DAT MAAR TEGEN DE GEMATIGDE moslim  LGBTQIAP –ers en de rest van je vriendjes en vriendinnetjes ..!!!!
 

En ..Zeg nou niet…. dat Ik U niet heb gewaarschuwd.
En dan op een GAYPRIDE  met een Boerka aan gaan lopen .
Hoe achterlijk kan een bestuurder zijn ..hoe achterlijk kan een homo zijn.

PJUUK ...PJUUK ..PJUUK .!!
Dit vind ik ..en neem er geen woord van terug.




1 opmerking:

  1. Mooi ja Loiverd, hoe ist met de kinder. Is Jasper alweer terug uit leek? Groeten Gerda en Truus

    BeantwoordenVerwijderen